پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > وزیر بهداشت: حرکت دکتر آموزنده در عرصه سلامت جهادیست


کد خبر: ٥٢٨٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/07/06-٠٨:٥٦

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: حرکت دکتر آموزنده و همکاران وی در حوزه سلامت منطقه جهادی بوده است.

 

 

 

 

 

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: حرکت دکتر آموزنده و همکاران وی در حوزه سلامت منطقه جهادی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری آبادان نیوز ،دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در سفر به آبادان اظهار داشت: امیداور هستیم این منطقه که مکانی مقدس بود، مقدس بماند به این خاطر که خون‌های زیادی در آن ریخته شده است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: باید با وحدت به دنبال برآورده کردن آرزوهای شهدا و بنیانگذار انقلاب باشیم و وقتی که این روزها به برخی از کشورهای منطقه نگاه می‌کنیم ایمان می‌آوریم که انقلابی الهی داریم.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ضمن تشکر از تمام مسئولانی که در آیین افتتاح پروژه‌‎های دانشکده علوم پزشکی آبادان حاضر بوده و برای محقق شدن این افتتاح‌ها همکاری کرده‌اند، ادامه داد: باید گفت که در حوزه سلامت در خوزستان مشکلات بسیار بود و با توجه به منابع، شرایط سوق‌الجیشی و دینی که این منطقه بر گردن ما دارد باید در آن کار بیشتری شود.

وی اضافه کرد: از مهندس زمانی و مهندس سعیدی‌کیا تشکر می‌کنم که باعث شدند سرمان در حوزه سلامت بالا باشد ولی برای کسب رضایتمندی مردم باید بیشتر کار کرد.

دکتر هاشمی افزود: از دکتر آموزنده و همکاران وی که حرکتی جهادی داشتند تشکر می‌کنم و این حرکت جهادی باعث شده است تا رضایتمندی مردم ارتقا پیدا کند و این حرکت باید تا تبدیل شدن این منطقه به قطب‌های آموزشی سلامت ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به پروژه بیمارستان اروندکنار خاطرنشان کرد: ساخت این بیمارستان 50درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و مهندس زمانی و دکتر آموزنده این قول را دادند که تا 22 بهمن این مجموعه به بهره‌برداری برسد.

دکتر هاشمی در همین خصوص گفت: ما نیز در بحث تجهیزات و تامین نیروی انسانی به بیمارستان اروندکنار کمک می‌کنیم. وی با بیان این موضوع که امیدوار هستیم روند کارها در منطقه با همین سرعت پیش برود از تفاهم برای تامین یک آمبولانس هوایی و یک آمبولانس دریایی در حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد. 

 

 

 

دانشکده علوم پزشکی آبادان ,خبر آبادان ,اخبار آبادان ,سلامت ,بیمارستان اروندکنار ,دکتر آموزنده 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: