پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بهره برداری شد.


درمانگاه تخصصی بیمارستان طالقانی آبادان هزار و 800 متر مربع زیربنا دارد و شش 6 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آن هزینه شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز: درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان  با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری شد.

 

 

به گزارش آبادان نیوز:درمانگاه تخصصی بیمارستان طالقانی آبادان هزار و 800 متر مربع زیربنا دارد و شش 6 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل آن هزینه شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچننی در سفر خود به منطقه آزاد اروند از روند ساخت مجتمع تخصصی، فوق تخصصی و آموزشی 220 تختخوابی آیت الله طالقانی آبادان دیدن کرد.

این پروژه با 22 هزار و 400 متر مربع زیربنا و اعتباری هزار و 200 میلیارد ریال با کمک بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی در حال اجراست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این سفر در جمع خبرنگاران رسانه ها با تشریح اقدامات انجام شده برای توسعه بهداشت و درمان در استان خوزستان، افزود:سازمان منطقه آزاد اروند نیز در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان در این منطقه کمک ویژه ای داشته است.

 

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد:تخت های بیمارستانی و اورژانس های بیمارستانی این منطقه نوسازی شده و اتاق های عمل نیز مجهز شده است.
به گفته هاشمی، طی یکی دو سال آینده 500 تخت بیمارستانی به مجموعه تخت های این استان اضافه خواهد شد.

وی تاکید کرد:در حوزه بهداشت نیز پایگاه های بهداشتی و مراکز جامع خدمات سلامت ایجاد شده که امیدواریم به تدریج برای تمامی مردم ایران پرونده الکترونیک سلامت اجرایی شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی که روز جمعه در قالب کاروان نورآوران سلامت به شهرستان آبادان سفر کرده است، در روستای ابوشانک 12 عمل جراحی چشم انجام داد.

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،خبر  آبادان،آبادان،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: