پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > مراجعه 340هزار نفر به کلینیک‌های تخصصی دانشکده علوم پزشکی آبادان


کد خبر: ٣٥٨٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/10/28-١٠:٤٢

به صورت دقیق تعداد 340هزار و 269 نفر برای خدمات تشخیصی، درمانی به ‎ کلینیک‌های تخصصی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان مراجعه کردند.

 

 

 

آبادان نیوز:معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از مراجعه بیش از 340هزار نفر به کلینیک‌های تخصصی بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشکده در پاییز امسال خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز:عبدالله خوان‌زاده  معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در سه‌ماه سوم امسال به صورت دقیق تعداد 340هزار و 269 نفر برای خدمات تشخیصی، درمانی به ‎ کلینیک‌های تخصصی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان مراجعه کردند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان عبدالله خوان‌زاده  با ارائه توضیحات تکمیلی در همین خصوص اضافه کرد: از این تعداد، بیمارستان‌های آبادان با 262 هزار و 165 نفر بیشترین مراجعه را به خود اختصاص دادند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان عبدالله خوان‌زاده  با اشاره به این موضوع که بعد از آبادان شادگان بیشترین آمار مراجعه بیمار به کلینیک تخصصی بیمارستان را داراست، افزود: این تعداد مراجعه در شادگان 70هزار و 283 نفر بوده است.

عبدالله خوان‌زاده معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان  ادامه داد: در همین بازه زمانی 7 هزار 821 نفر در خرمشهر در کلینیک تخصصی بیمارستان‌های این مناطق پی‌گیر درمان خود شدند.

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان،،آبادان نیوز ،شهرستان آبادان،علوم پزشکی آبادان

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: