پست الکترونیک شنبه ١٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > چهارمین جشنواره تئاتر استانی اروند برگزار شد


کد خبر: ١٧١٩٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/01-١٧:٥٨

چهارمین جشنواره تئاتر استانی اروند صبح امروز در گلزار شهدای آبادان برگزار شد.

 

به گزارش آبادان نیوز، در مراسم چهارمین جشنواره تئاتر استانی اروند گروهی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی و هنری منطقه آزاد اروند به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ادای احترام کردند.

طمیمیان معاون فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد اروند در این آیین آرامش و امنیت امروز را مدیون ایثار و جانفشانی شهدا عنوان کرد و گفت: با تمام توان از هنرمندان و تولیدات بومی در منطقه بویژه در زمینه دفاع مقدس و دغدغه‌های اجتماعی حمایت می‌کنیم.

او همچنین با اشاره به ظرفیت برجسته این جشنواره افزود: از مجموع ۲۷ اثر راه یافته به دبیرخانه شش اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب و قرار است آثار حاضر در جشنواره به مدت سه روز در آبادان و خرمشهر به صورت آنلاین و از طریق وب سایت www.arvandfreezone.com/life برای مردم و داوران قابل مشاهده است.

در نهایت دو اثر به عنوان اثر برگزیده به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا خواهد کرد.

اختتامیه جشنواره سوم دی ماه در سازمان منطقه آزاد اروند با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و با حضور برخی از هنرمندان برجسته استان خوزستان برگزار خواهد شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

خوزستان,اخبارخوزستان,آبادان نیوز,خبرخوزستان,اخبار خوزستان,آبادان,خبرآبادان,اخبارآبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,منطقه آزاد اروند,آبادان خبر,خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: