پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > دست‌نشان: رسانه‌های تهرانی شیطنت می‌کنند


کد خبر: ٤٥٦٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/04/02-٠٩:٥٤

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان: برخی رسانه‌ها واقعیت را منتقل نمی‌کنند، این شیطنت رسانه‌های تهرانی بوده که عنوان کرده‌اند حنیف عمران‌زاده در صدد فسخ قرارداد خود با نفت آبادان است.

 

 

 

 

 

آبادان نیوز: نادر دست‌نشان در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای حضور در لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: بر خلاف صحبتی که در رسانه‌ها عنوان شده، اردوی مازندران ما لغو نشده و تنها برای چند روزی به تاخیر افتاده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است در چند روز آینده بازیکنی به این مجموعه افزوده شود، ادامه داد: هر لحظه امکان دارد بازیکنی با باشگاه صنعت نفت قرارداد امضا کند و ما نیز قصد داریم با نفرات بیشتری این اردو را برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به اخبار منتشر شده در رسانه‌ها تصریح کرد: برخی رسانه‌ها واقعیت را منتقل نمی‌کنند، این شیطنت رسانه‌های تهران بوده که عنوان کرده‌اند حنیف عمران‌زاده در صدد فسخ قرارداد خود با نفت آبادان است، حنیف بازیکن ماست و توافقاتی با باشگاه به انجام رسانده است و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

دست نشان با اشاره به توافق گزینه‌های این تیم با باشگاه‌های دیگر افزود: در فوتبال ایران بازیکن زیاد داریم و روی گزینه‌های دیگری نیز کار می‌کنیم، مطمئنا نفرات مورد نیاز خود را اولویت بندی کرده‌ایم، همین امروز تمام بازیکنان صبای قم با این باشگاه فسخ قرارداد کرده‌اند و این فرصت در اختیار باشگاه‌ها هست که این بازیکنان استفاده کنند.

این مسؤول اشاره کرد: به هر حال سعی می‌کنیم بهترین‌ها را به خدمت بگیریم و بهترین تیم ممکن را راهی مسابقات کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص تاخیر در اعلام لیست مازاد این تیم عنوان کرد: لیست مازاد را تحویل باشگاه داده‌ام و آنها نیز صلاح‌ دیده‌اند بنا بر دلایلی این لیست را اعلام نکنند، ممکن است بازیکنی را نتوانیم جذب کنیم و مجبور باشیم بازیکنی را از این لیست به تیم اضافه کنیم، به همین جهت دلیلی بر اعلام این لیست تا کنون وجود نداشته است.

دست‌نشان در پاسخ به سؤال هواداران مبنی بر کنار گذاشتن عباس مرداسی مدافع نفتی‌ها پس از چند سال حضور در آبادان یادآور شد: من نمی‌توانم نام کسی را ببرم و اگر هواداران سؤالی در این خصوص دارند می‌توانند در تمرینات حضور پیدا کنند و ببینند بازیکن مورد نظرشان در تمرینات حضور دارد یا خیر، اما در حال حاضر، فعلا عباس مرداسی در تمرینات حضور ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران نیز نگرانی نداشته و از تیم خود حمایت کنند و برای تماشای تمرینات نیز حضور پیدا کنند، قطعا کار خود را انجام می‌دهیم و به یاری خدا نیز موفق خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: