پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > بازیکنان منتظر تیم‎های بزرگ هستند


کد خبر: ٤٤٦٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/03/22-١٢:٣١

دست نشان : هر بازیکنی که می‌خواهیم می‌گوید از تیم‌های بزرگ پیشنهاد سنگین دارد به همین خاطر ما در نقل و انتقالات کم سر و صدا شدیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز: و به نقل از فارس، نادر دست‎نشان در مورد اینکه تیم نفت آبادان در نقل و انتقالات خیلی کم سر و صدا کار می‌کند، گفت: اهدافمان را دنبال می‌کنیم و به دنبال بستن تیمی خوب هستیم.  چهار بازیکن خارجی خوب جذب خواهیم کرد. بازیکن آزادی که کیفیت خیلی خوبی باشد زیاد نداریم. اگر هم چنین مهره‌ای باشد تیم‌های سرمایه‌دار که تمکن مالی مناسبی دارند خواهان جذب آنها هستند.

وی افزود: باید صبر کنیم تا این تیم‌ها نفرات مورد نظرشان را جذب کنند و سپس کارمان را پیش ببریم. اکنون سراغ هر بازیکنی می‌رویم آنها می‌گویند از استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی پیشنهاد با مبلغ بالا دارند. باشگاه ما چنین توانی ندارد که در این بازار نا برابر بازیکنان را بگیرد. به همین خاطر یک مقدار بی سر و صدا هستیم. فعلا دنبال گرفتن بازیکن جوان و زیر 23 سال با کیفیت و خوب هستیم.

دست‌نشان در مورد شروع تمرینات تیش‌ خاطرنشان کرد: فعلا بازیکنان جوان و زیر 23 سال به تمرین آمدند تا کیفیت آنها را بررسی کنیم. به دنبال دیدن خوب‌ها هستیم.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه آیا نگرفتن بازیکنان اسم و رسم دار و گران باعث نمی‌شود این تیم در فصل آینده با مشکل روبرو شود، گفت: مشکلی به وجود نمی‌آید. مطمئن باشید نه تنها نفت آبادان بلکه اکثر تیم‌هایی که در لیگ یک بودند توان رقابت با تیم‌های لیگ برتری را دارند. فاصله هست اما آنقدر زیاد نیست که خیلی مشکل به وجود بیاید و از پیش شکست خورده باشیم.

استقلال خوزستان با قهرمانی در لیگ سال قبل خیلی چیزها را ثابت کرد. ویسی تیم قدرتمندی را که شامل بازیکنان بی اسم و رسم بود به مسابقات فرستاد. همه می‌توانند این تیم را الگو قرار دهند و موفق شوند. ما هم با نیروهای جوانمان سعی می‌کنیم شرایط خوبی را به وجود بیاوریم.  امکانات نفت مشخص است و می‌بینید که وضعیت نفت تهران چطور است. مسئولان باشگاه ما تلاش می‌کنند شرایط بهتری را به جود بیاورند.

وی در مورد اینکه ایا خواهان جذب گلر خارجی هستند، گفت: گلر خارجی در اولویت بعدی ما است. خواهان جذب گلر ایرانی هستیم. در میانه میدان بیشتر دنبال جذب بازیکن خارجی هستیم.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه آیا بازیکنان خارجی مدنظرش سابقه حضور در ایران را دارند، عنوان کرد: برخی از این گزینه ها سابقه حضور در ایران را دارند. فیلم‌هایی به دست ما رسیده که کمیته فنی تیم در حال بررسی است تا افراد مدنظر را جذب کنیم.

وی در مورد دستیارانش اظهار داشت: یک مربی خارجی به ما اضافه خواهد شد. این مربی که ایتالیایی هست سابقه حضور در نفت را دارد. باشگاه در حال تلاش است تا بستر را برای حضور او فراهم کند.

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: