پست الکترونیک سه شنبه ٢٩ اسفند ١٤٠٢
اخبار > در نفت آبادان موفق می‌شوم


کد خبر: ٤٣٩٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/03/13-٠٨:٤٤

نادر دست‌نشان معتقد است که در نفت آبادان موفق می‌شود.

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان  درباره تمدید قرارداد با این باشگاه، اظهار کرد: در مدتی که در این فضا کار کردم با شرایط آشنا بودم و تماشاگران، مدیران و بازیکنان نیز از یکدیگر شناخت خوبی پیدا کرده بودیم.

به گزارش آبادان نیوز:به نقل از ایسنا،وی افزود: در نهایت هم با پیشنهاد دوباره باشگاه، از آن استقبال کردم و دوست هم داشتم که در این فضا بمانم و توانایی‌های خودم را در لیگ برتر هم نشان دهم. از این‌که در آبادان ماندم، بسیار خوشحال هستم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان گفت: باید از امکانات و حمایت تماشاگران استفاده کنیم و همچنین توانایی فردی و تیمی را هم به این مجموعه عوامل اضافه کنیم تا ان‌شاءالله با جذب و انتخاب نفرات مناسب، تیمی در خور نام صنعت نفت آبادان و خوزستان، راهی لیگ برتر کنیم.

وی درباره اعضای کادر فنی نیز خاطر نشان کرد: دوستان قبلی کادر فنی که هستند ولی قرار است هماهنگی‌هایی صورت بگیرد تا یک مربی بدنساز و یک مربی تمرین دهنده، به کادر اضافه کنیم و در حال حاضر روی این موضوع تمرکز داریم.

دست‌نشان درباره جذب بازیکن نیز گفت: لیست مورد نظر را به باشگاه ارائه دادیم تا با برخی بازیکنان فصل گذشته که به صورت قطعی آن‌ها را می‌خواهیم، قرارداد ببندند. تعدادی از بازیکنان هم خوب هستند و سعی داریم با آن‌ها نیز ادامه همکاری دهیم، مگر این‌که بازیکنانی بهتر از آن‌ها پیدا کنیم. گروه سوم نیز گروه خروجی‌های تیم هستند که از آن‌ها هم تشکر می‌کنم ولی برای این‌که بتوانیم تیم خوبی برای حضور در لیگ برتر ببندیم، باید تعدادی از نفرات را کنار بگذاریم و نفرات قوی‌تری را جایگزین کنیم.

وی درباره رویکرد تیم‌های استقلال‌خوزستان و فولاد جهت جذب نیروهای بومی و تمایل خود به این رویکرد، خاطر نشان کرد: من هم دوست دارم در وهله اول از بازیکنان آبادانی و خوزستانی استفاده کنم و به همین دلیل برنامه‌ریزی کرده‌ام که پیش از آغاز تمرینات تیم، یک برنامه دو روزه جهت تست‌گیری از بازیکنان خوزستانی داشته باشیم و در نهایت ضعف‌مان را با جذب بازیکنان خارج از استان و حتی خارجی، پوشش دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت ‌آبادان در پاسخ به این سوال که آیا هنگام تمدید قرارداد قول کسب جایگاهی را به مسوولان باشگاه داده‌اید؟ گفت: قول نداده‌ام ولی از من خواسته‌اند که تیم را حداقل در پایان فصل در بین تیم‌های اول تا دهم قرار دهم. به هر حال از رده اول تا دهم، جایگاه موفقیت تیم ما است. فکر می‌کنم این جایگاه، برای سال اول یک ماندن با قدرت است تا برای فصل بعد، مدعی حضور در آسیا و امثال آن باشیم.

وی درباره توانایی تیمش برای موفقیت در لیگ برتر عنوان کرد: نادر دست‌نشان مطمئنا سعی می‌کند و معتقد است که موفق می‌شود. در این راستا نیاز به کمک دارم و امیدوارم همه حمایت کنند تا سربلند خارج شویم.

دست‌نشان درباره جذب بازیکن خارجی نیز عنوان کرد: حسن هوری را درون دروازه داریم که از نفرات خوب‌ و کاپیتان موفقی است و در لیست من هم برای فصل آینده حضور دارد. او فصل گذشته یکی از عوامل صعود و موفقیت ما در دور برگشت بود. در حد امکان اگر بخواهیم بازیکن خارجی جذب کنیم، در منطقه میانی و غیر از دروازه است تا تیم را بیشتر تقویت کنیم. هوری دروازه‌بان خوبی است و به او اعتقاد دارم ولی در کنار او یک گلر خوب ایرانی هم جذب خواهیم کرد.

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: