پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > استقلال خوزستان قهرمان لیگ شد


کد خبر: ٤٢٠٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/02/25-٠٧:٥٩

تیم فوتبال استقلال خوزستان با شکست دادن تیم ذوب آهن اصفهان قهرمان لیگ برتر باشگاههای کشور شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:تیم فوتبال استقلال خوزستان به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید. پرسپولیس هم با وجود پیروزی مقابل راه‌آهن به خاطر تفاضل گل کمتر به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. استقلال تهران هم به عنوان سوم رسید.

به گزارش آبادان نیوز: هفته پایانی لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ جمعه(24اردیبهشت) در شهرهای مختلف برگزار شد که در نهایت تیم استقلال خوزستان با برتری مقابل ذوب آهن اصفهان به عنوان قهرمانی رسید. پرسپولیس هم با وجود پیروزی مقابل راه آهن به خاطر برد استقلال خوزستان و با تفاضل گل کمتر، به عنوان نایب قهرمانی رسید.

* استقلال خوزستان ۲ - ذوب آهن صفر

تیم پدیده امسال لیگ برتر که هفته‌ها در صدر جدول قرار داشت، برای رسیدن به عنوان قهرمانی به پیروزی برابر ذوب آهن نیاز داشت. این بازی که در ورزشگاه غدیر اهواز و در حضور تعداد زیادی از هواداران استقلال برگزار می‌شد، در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نمیه دوم این تیم استقلال خوزستان بود که ذوب آهن و هواداران پرسپولیس را شگفت زده کرد و توانست توسط رحیم زهیوی در دقایق ۵۶ و ۵۹ به گل برسد. در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال خوزستان به اتمام رسید تا شاگردان ویسی به عنوان قهرمانی لیگ برسند.

 

 

اخبار آبادان،خبر خوزستان،آبادان،آبادان نیوز،نیزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: