پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > شهردار اهواز به کمپین حمایت از استقلال پیوست


کد خبر: ٤١٩٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/02/23-٠٩:١٨

موسوی ورزش دوستان خوزستانی را به حمایت از استقلال خوزستان دعوت کرد

 












آبادان نیوز: سیدخلف موسوی شهردار اهواز ضمن دعوت از تماشاگران خوزستانی جهت حمایت از تیم استقلال خوزستان که در کورس قهرمانی است از تمهیدات ویژه شهرداری برای برگزاری آخرین مسابقه لیگ برتر خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز:به نقل از شوشان،سیدخلف موسوی گفت: ورزش مهم ترین عامل بازدارنده آسیب های اجتماعی و منبع نشاط و شادابی است. وی با بیان این مطلب که شهرداری اهواز با هدف گذاری دستیابی به شاخص های استاندارد در تامین فضاهای ورزشی شهر اهواز، گام های بلندی برداشته است، افزود: در دوره اخیر مدیریت شهری قریب 50 زمین ورزش فوتسال، چمن مصنوعی و چند منظوره تقدیم شهروندان شده و تا پایان دوره شورای چهارم 20 مجموعه ورزشی نیز اضافه خواهد شد، یعنی در دوره سه ساله اخیر به اندازه مجموع اقدامات شهرداری در حوزه ورزش از زمان تاسیس تاکنون، کار عمرانی ورزشی شده است.

موسوی ورزش همگانی و پایه را زمینه ساز ورزش قهرمانی دانست و اضافه کرد: سرمایه گذاری در ورزش، ارزش افزوده یک جامعه محسوب می شود چرا که جامعه بی تفاوت نسبت به ورزش مجبور است که هزینه های بسیاری را درحوزه بهداشت، درمان و کاهش بهره وری و کارایی نیروی انسانی متحمل شود.

شهردار اهواز فوتبال را جذاب ترین رشته ورزشی برشمرد که امروز به ورزش صنعتی فراگیر تبدیل شده است. وی گفت: خوشحالیم که تیم محبوب، جوان و بی ادعای استقلال خوزستان با همه بی مهری ها و ناملایماتی که دید با حمایت تماشاگران خونگرم اهوازی، مدیریت هنرمندانه عبدالله ویسی و از جان گذشتگی بازیکنان خوب بومی اینک در هفته پایانی لیگ برتر کشور، بخت اول قهرمانی است.

 موسوی افزود: استقلال خوزستان قهرمان واقعی این فصل از لیگ برتر است چرا که با حفظ اخلاق، جوانمردی ورزشی، پرهیز از حاشیه سازی و بدون فضاسازی رسانه ای و بودجه های کلان، توانسته با اقتدار به صدر جدول دست پیدا کند.

شهردار اهواز گفت: جا دارد از همین فرصت، همه هواداران تیم های ورزشی در اهواز را برای حمایت از تیم استقلال خوزستان در این جمعه به ورزشگاه غدیر اهواز دعوت کنم و جمعه همه باید نام خوزستان را فریاد بزنند بدون توجه به رنگ ها و اسم های دیگر.

موسوی اظهار داشت: قهرمانی استقلال خوزستان می تواند آغازی باشد بر جهش دوباره ورزش استان و درک این خودباوری که گرچه امکانات نداریم، پول نداریم اما با ایمان و ممارست و اراده می توان به قله های افتخار و پیشرفت دست یافت.

سیدخلف موسوی گفت: شهرداری اهواز در کنار اداره کل تربیت بدنی و هیات فوتبال استان همه شرایط لازم را برای برگزاری مطلوب این مسابقه آماده خواهد کرد. وی از اجرایی شدن طرح ورزشگاه بدون زباله توسط سازمان پسماند شهرداری خبر داد و ادامه داد: حمل و نقل شهری اهواز اعم از ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی به طور ویژه به تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور می یابند، خدمت رسانی خواهند کرد.

شهردار اهواز گفت: چندین ایستگاه صلواتی نیز در خدمت شهروندان عزیز خواهند بود. سید خلف موسوی تماشاگران خوزستانی را از بهترین تماشاگران ایران در رعایت اخلاق ورزشی و روحیه جوانمردی دانست و گفت: خوزستانی ها به مهمان نوازی معروف هستند. از این رو انتظار است در این بازی که حکم فینال لیگ برتر را دارد، الگویی از اخلاق ورزشی را ارائه نمایند. 

وی در پایان گفت: برای دلاوران استقلال خوزستان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم جام قهرمانی لیگ برتر در اهواز بماند و شاهد برگزاری جشن این قهرمانی در شهر اهواز باشیم.




اخبار آبادان،خبر خوزستان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: