پست الکترونیک يکشنبه ٠٩ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > کمالوند در راه نفت آبادان


کد خبر: ٣٠٤٠٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/11/04-١١:١٠

فراز کمالوند درآستانه سرمربیگری نفت آبادان قرار گرفته است.

 

آبادان نیوز _ بعد از منتفی شدن حضور وینفرد شفر در صنعت نفت آبادان، مسئولان این باشگاه هنوز موفق به انتخاب سرمربی جدید تیم خود نشده‌اند. نفتی‌ها با محرم نویدکیا در این خصوص مذاکراتی داشتند و حتی این سرمربی سفری نیز به آبادان داشت اما در نهایت او از حضور در نفت انصراف داد.

دراین شرایط مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان مذاکراتی را با فراز کمالوند انجام دادند. نفتی‌ها پیش از این نیز با کمالوند وارد مذاکره شده بودند، اما او به خاطر حضور در باشگاه خیبر خرم‌آباد به عنوان مدیرعامل از حضور در آبادان انصراف داده بود. با این حال گفته می‌شود این مربی باتجربه دوباره به این حرفه برمی‌گردد و هدایت نفت آبادان را برعهده می‌گیرد.

مذاکرات مسئولان نفت با کمالوند مثبت پیش رفته و به احتمال فراوان روز سه‌شنبه شاهد خداحافظی او با خیبر و حضور در آبادان خواهیم بود.

کمالوند در دوران حضور در صنعت نفت عملکرد موفقی داشت و ضمن کسب رتبه هفتمی در لیگ برتر این تیم پرطرفدار را به نیمه نهایی جام حذفی رساند. حالا او که محبوبیت خاصی هم در آبادان دارد، دوباره در آستانه بازگشت به صنعت نفت قرار گرفته و به نظر می‌رسد تا ساعات آینده این مسئله رسمی شود./ اخبار آبادان

منبع: ورزش سه

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: