پست الکترونیک يکشنبه ٠٩ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > معرفی سرمربی نفت آبادان در سریع‌ترین زمان ممکن


کد خبر: ٣٠٢٣٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/10/12-٢١:٥٤

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان: سرمربی صنعت نفت در سریع‌ترین زمان ممکن معرفی می‌شود.

 

آبادان نیوز _ محمد حسین رحمانی اظهار کرد: در روزهای گذشته با توجه به تعطیلی تمرینات، جلساتی را با اعضای هیات مدیره موسسه برگزار کردیم تا بتوانیم در روزهای آتی سرمربی جدید تیم را معرفی کنیم.

وی با اشاره جلسه با حضور اعضای هیات مدیره موسسه صنعت نفت و اعضای کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان، گفت: از نقطه نظرات این عزیزان که وارثان اصلی تیم هستند، مطلع شدیم تا با کمک آنها بتوانیم خیلی زود از شرایط فعلی خارج شویم و دغدغه‌های هواداران‌مان به عنوان صاحبان واقعی مجموعه را برطرف کنیم.

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت خاطرنشان کرد: در جلسه با پیشکسوتان نیز عملکرد ویسی مورد بررسی قرار گرفت. به دنبال آن هستیم که از تعطیلی لیگ استفاده کنیم و با توجه به حساسیت موضوع بعد از جمع‌بندی نهایی سرمربی تیم را معرفی کنیم. بعد از انتخاب سرمربی جدید نیز با نظر نهایی او برای حضور جدی در نقل و انتقالات نیم‌فصل اقدام می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در حال برگزاری جلسات مکرر هستیم تا بعد از بررسی شاخصه‌های مختلف در سریع‌ترین زمان ممکن سرمربی جدید صنعت نفت را معرفی کنیم.

رحمانی همچنین با اشاره به حمایت‌های مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند و قدردانی از آن‌ها، گفت: پس انتخاب سرمربی، تیم اردویی یک هفته تا ۱۰ روزه در یکی از شهرهای جنوبی کشور برپا خواهد کرد./ اخبار آبادان

منبع: ایسنا

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: