پست الکترونیک چهارشنبه ١٢ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > مکوندی: حفظ موقعیت تیم ماموریت اصلی صنعت نفت آبادان


کد خبر: ٢٩٣٦٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/06/19-١١:٢٥

مربی نفت آبادان بر حفظ موقعیت تیم باتوجه به بودجه مالی محدود تاکید کرد.

 

آبادان نیوز _ بهروز مکوندی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: همه تلاش مجموعه امسال صنعت نفت آبادان این است که اتفاقات و سختی‌های سال قبل تکرار نشده و با توجه به بودجه محدود مالی موقعیت تیم در لیگ برتر حفظ شود.

او باتاکید بر فوتبال دوستی آبادانی ها گفت: پیروزی این تیم بر جامعه تاثیر پررنگی دارد و رونق بخشی آن به بازار اصلی شهر و حتی تولید پالایشگاه هم احساس می شود پس به صورت کلی بر نشاط اجتماعی آبادان تاثیرگذار است.

این مربی بااشاره  اینکه تیم صنعت نفت آبادان در مالکیت وزارت نفت است به محدودیت های تزریق مالی به این تیم نیز گریزی زد و گفت: قوانین موجود باعث شده بودجه سخت و زمان‌بر به صنعت نفت تزریق بشود.

مکوندی همچنین گفت: وضعیت عمومی‌ اقتصادی در استان خوزستان به نحوی نیست که بخش خصوصی بتواند حامی تیم باشد و حتی اگر در این بخش متقاضی هم وجود داشته باشد شرایط کمک مستقیم وجود ندارد و سازمان بازرسی به این موضوع ورود می‌کند، به هر حال امید است امسال و یا در سالهای آینده در این خصوص فکری شود و مشکلات مالی صنعت نفت برطرف شود.

مربی نفت آبادان بابیان اینکه تیم زردپوشان آبادان آنقدر پول ندارد که سقف قراردادها را رد کند، گفت: لیگ برتر امسال به ۲بخش تیم‌های غنی و فقیر تقسیم شده است که تیم‌های غنی در آن برای قهرمانی و آسیایی شدن می‌جنگند و سایر تیم ها به دنبال میانه‌های جدول و ماندن در لیگ برتر هستند./ اخبار آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: