پست الکترونیک چهارشنبه ١٢ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > محکومیت صنعت نفت آبادان در کمیته انضباطی


کد خبر: ٢٩٣٥٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/06/18-١١:١٣

نفت آبادان در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محکوم شد.

 

آبادان نیوز _ دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران درهفته چهارم برگزار و از سوی عبدالله ویسی، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد.

ویسی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خودت به مدت 6ماه تعلیق شد و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

تیم نساجی مازندران به دلیل داشتن 5بازیکن اخطاری باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در هفته سوم برگزار و از سوی روح اله شریفی، مربی تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد.

او به دو جلسه از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم است و باید 400 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

نفت آبادان به دلیل پرتاب بطری و اشیا، فحاشی به داور مسابقه توسط تماشاگرانش به 510 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است. (باتوجه به دادنامه شماره 1034 مورخ 31مرداد ماه سال جاری، موضوع محرومیت یک جلسه تعلیقی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان، درصورت قطعیت این رای محرومیت تعلیقی نیز به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.)/ اخبار آبادان

منبع: پارس فوتبال

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: