پست الکترونیک چهارشنبه ١٢ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > سرمربی جدید فولاد چه کسی است؟


کد خبر: ٢٩٢٤٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/06/07-١٩:٣٨

مدیر باشگاه فولاد خوزستان؛

سرمربی جدید فولاد چه کسی است؟

باشگاه فولاد خوزستان گزینه‌های هدایت تیم خود را اعلام کرد.

 

آبادان نیوز ـ تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ بیست و سوم یکی از بدترین شروع های تاریخ خود را تجربه کرده و فولاد مردان هر سه دیدار ابتدایی خود را با شکست پشت سر گذاشته اند. به همین جهت مدیران این باشگاه علیرضا منصوریان را از هدایت تیم خود بر کنار کردند و تاکنون سرمربی جدید را معرفی نکرده اند.

محرم نویدکیا، سهراب بختیاری زاده و محمد ربیعی سه گزینه داخلی فولادی ها برای هدایت تیم خود هستند. نویدکیا که سابقه هدایت سپاهان را در لیگ برتر داشته دو فصلی می شود که هدایت تیمی را عهده دار نشده و با فولاد می تواند چالش جدیدی را تجربه کند.

سهراب بختیاری زاده یکی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان محسوب می شود و در چند مقطع هدایت تیم های استقلال خوزستان را در لیگ یک و چند تیم دیگر عهده دار بوده است و از آن جا که مدیران فولاد همواره تاکید کرده اند که از گزینه های بومی برای هدایت تیم خود استفاده خواهند کرد؛ بختیاری زاده یکی از گزینه های نزدیک به نیمکت فولاد است.

محمد ربیعی سرمربی حال حاضر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان دیگر گزینه مد نظر مدیران فولاد است. گفته می شود بندی در قرارداد ربیعی با ذوب آهن است که با پرداخت مبلغی می تواند از جمع گاندو ها جدا شود اما بعید است نیما نکیسا مدیرعامل ذوب آهن به راحتی اجازه جدایی به سرمربی تیم فوتبال خود دهد.

به این ترتیب در کنار دراگان تالاژیچ این سه گزینه داخلی هم مد نظر فولادی هستند و باید دید چه کسی هدایت سرخ پوشان اهوازی را در لیگ برتر عهده دار می شود.

منبع:مهر

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: