پست الکترونیک دوشنبه ١٠ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > ویسی در ماموریت غیر ممکن موفق می‌شود؟


کد خبر: ٢٨٨٣٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/02/06-١٣:٢١

در‌این گزارش به‌تشریح عملکرد صنعت نفت آبادان در بازی‌های اخیر می پردازیم.

 

آبادان نیوزتیم فوتبال صنعت نفت آبادان درچهارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه تختی آبادان بانتیجه خیره کننده چهار بر صفر نساجی مازندران را شکست داده و با 20 امتیاز به یک قدمی مس کرمان برسد.

نفتی‌ های آبادان که در این فصل تاکنون چهار مربی را روی نیمکت خود دیده‌اند، حالا با عبدالله ویسی، مربی بومی خود، نتایج فوق‌العاده‌ای را به ثبت رسانده‌اند. ویسی که در روزهای پایانی سال ١۴٠١ هدایت برزیل ایران را بر عهده گرفت از ایام تعطیلی لیگ به خوبی استفاده کرده و موفق شده در چهار بازی که هدایت این تیم را برعهده داشته است، هفت امتیاز کسب کند. در حالی که سه مربی قبلی این تیم یعنی رضا پرکاس، فیروز کریمی و تاوارس در ٢٣ بازی تنها ١٣ امتیاز کسب کردند.

ویسی درچهار بازی اخیر صنعت نفت درحالی موفق به شکست مس کرمان و نساجی مازندران شد که پیش از این نفتی‌ها تا پایان هفته بیست و پنجم فقط ٢ برد کسب کرده بود. تنها شکست ویسی با صنعت نفت نیز به بازی با سپاهان بازمی‌گردد که با حداقل اختلاف برابر این تیم شکست خوردند.

نفت آبادان حالا با مربی بومی خود توانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند و در ٣ بازی پایانی خود در لیگ باید به مصاف استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان برود. هر چند این مربی کار سختی را برای بقا در لیگ دارد اما با نتیجه‌ای که تاکنون گرفته امیدهای آبادانی‌ها برای بقا پیش از گذشته شده و بعید نیست این مربی بتواند از پس ماموریت غیر ممکنی که به او سپرده شده است بر بیاید./ خبر آبادان


آمادگی نفت آبادان برای بازی با تراکتور

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان سه‌شنبه (نهم اسفندماه) درچهارچوب هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر از ساعت 18 میزبان تراکتور تبریز خواهد بود.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: