پست الکترونیک جمعه ٢١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > عیار سرمربی برزیلی نفت آبادان تو این بازی مشخص می‌شود


کد خبر: ٢٨٠٥٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/19-١١:٥٢

بازی صنعت نفت و نساجی اهمیت زیادی برای دو تیم دارد و به نوعی می‌تواند عیار سرمربی برزیلی نفتی‌ها را را هم نشان دهد.

 

آبادان نیوزتیم فوتبال صنعت نفت آبادان در تعطیلات لیگ روزهای پر چالشی را پشت سرگذرانده است.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

نفت آبادان پس از تساوی یک بر یک برابر پیکان در خانه راهی تعطیلات لیگ شد؛ تعطیلی که از همان روزهای نخست آن زمزمه های تغییر مجدد در راس کادرفنی این تیم به گوش می رسید و خیلی زود نیز فیروز کریمی پس از حضور کوتاه و البته عدم کسب نتایج لازم، از سمتش استعفا کرد تا مدیران باشگاه در دومین انتخاب سرمربی ناکام مانده باشند. آن ها پیش از کریمی با رضا پرکاس قرارداد بسته بودند که او را هم کنار گذاشتند. 

مدیران باشگاه مجددا دست به بررسی گزینه های داخلی و خارجی زدند و این بار قرعه به اسم ادسون تاوراس، سرمربی سابق سپاهان افتاد. مربی که حضورش در ایران و بعد هم عقد قرارداد رسمی با وی، با چالش هایی همراه بود. البته در این مدت نیز تیم زیر نظر دستیاران سابق فیروز کریمی تمرین می کرد و در یک بازی دوستانه به مصاف امیدهای باشگاه رفت.

در نهایت تاوارس سوم آذرماه وارد آبادان شد ولی انجام یکسری کارهای اداری برای بستن قرارداد با این مربی برزیلی باعث شد که او ۱۴ آذرماه رسما رسمی برزیلی های ایران شود.

تاوراس در اولین حضور رسمی خود در تمرین این تیم صحبت های تامل برانگیزی داشت از خاطره همراهی با تیمی در اندونزی که موفق شد آن را احیا کند تا فراخواندن بازیکنان تیمش به با هم بودن؛ او به بازیکنانش گوش زد که خود ما هستیم که تصمیم می گیریم در انتهای فصل خندان یا گریان باشیم.

نفت در اولین حضور این مربی برزیلی روی نیمکت، در دیداری دوستانه موفق شد فولاد نوین اهواز را که در لیگ دو از مدعیان محسوب می شود از پیش رو بردارد. نتیجه ای امید بخش.

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

نفت حدود ۱۰ روز دیگر باید ۲۸ آذرماه در هفته دوازدهم لیگ بیست و دوم به مصاف نساجی پرانگیزه برود، نساجی که به واسطه بازی های خوب‌اش چهره متفاوتی از خود نشان داده است. این بازی برای دو تیم اهمیت فراوان دارد اما به نوعی می‌تواند عیار سرمربی برزیلی آبادانی‌ها را هم نشان دهد./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: