پست الکترونیک سه شنبه ٢٩ اسفند ١٤٠٢
اخبار > سه جوان خوزستانی در رودخانه کارون غرق شدند


کد خبر: ٦٣٩٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/03-١١:٤٥

سه جوان خوزستانی پنجشنبه شب به هنگام شنا کردن در رودخانه کارون در شهرستان شوشتر غرق شدند.

 

سه جوان خوزستانی پنجشنبه شب به هنگام شنا کردن در رودخانه کارون در شهرستان شوشتر غرق شدند.

به گزارش آبادان نیوز،مدیر عامل سازمان آتش نشانی شوشتر گفت:در ساعت حدود 23 شب گذشته این موضوع به آتش نشانی شوشتر گزارش شد که بلافاصله نیروهای امدادی و غواص به منطقه اعزام شدند.
سید مهدی ایوبی اظهار کرد:تلاش چند ساعته نیروهای امدادی برای پیدا کردن این افراد به دلیل تاریکی هوا و شدت جریان آب بی نتیجه ماند و از صبح امروز تلاش برای یافتن اجساد آنها آغاز شده است.
وی گفت: این حادثه در رودخانه کارون در محدوده پل کابلی(شهید بهرامی) شوشتر اتفاق افتاد و متاسفانه سه جوان اهوازی که برای شنا به درون رودخانه رفته بودند غرق شدند.
ایوبی گفت:محمد و عرفان جامعه دو برادر 20 ساله و جاسم بنی تعامه 30 ساله ساکن اهواز در این حادثه غرق شده اند و تلاش نیروهای امدادی و غواصان برای یافتن اجساد آنها ادامه دارد.
بر اساس آمار پزشکی قانونی در 15 سال گذشته (1380 تا 1395)، 18 هزار و 274 تن بر اثر غرق‌شدگی در کشور جان خود را از دست داده اند که در این میان خوزستان دومین رتبه در کشور را به خود اختصاص داده است.
گرمای طاقت فرسای هوا از یک سو و کمبود امکانات تفریحی و استخر موجب شده بسیاری از جوانان و نوجوانان برای شنا کردن به آبهای جاری و رودخانه ها پناه بیاورند که درموارد بسیاری به قیمت جان آنها تمام شده است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،حوادث،خبرحوادث،اخبارحوادث،شوشتر،خبرشوشتر،اخبارشوشتر،مدیر عامل سازمان آتش نشانی شوشتر،سید مهدی ایوبی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: