پست الکترونیک سه شنبه ٢٩ اسفند ١٤٠٢
اخبار > سیم بان شرکت توزیع برق در اهواز حین عملیات جان باخت


کد خبر: ٦٣٥٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/26-١٢:٠٠

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز:بامداد پنجشنبه یکی از سیم بانان برق این شرکت بر اثر برق گرفتگی در دم جان خود را از دست داد.

 

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: بامداد پنجشنبه یکی از سیم بانان برق این شرکت بر اثر برق گرفتگی در دم جان خود را از دست داد.

به گزارش آبادان نیوز،علیرضا شکرخدایی افزود:ساعت 33 دقیقه بامداد پنجشنبه سیم بان گروه کنتور برق در خیابان مرجان واقع در منطقه ملی راه حین بستن کابل سرویس کنتور برق مشترک دچار برق گرفتگی شد.
وی افزود: شب گذشته با اعلام دستورکار نصب کابل سرویس مشترک، گروه به محل اعزام شد که سیم‌بان گروه کنتور حین نصب کابل به شبکه دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست می دهد.
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به اینکه سیم بان مذکور از گروه‌های عملیاتی پیمانکاران طرف قرارداد منطقه پنج این شرکت بود افزود: وی در حین بستن کابل سرویس از ناحیه بالای دستکش ایمنی(آرنج) دچار برق گرفتگی می‌شود.
وی یادآور شد: به خاطر گرما همراه با رطوبت بالا در اهواز لباس‌های مامور مذبور خیس بود که زمینه برق گرفتگی از ناحیه بالای دستکش ایمنی را مضاعف تر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،حوادث،خبرحوادث،اخبارحوادث،مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز،علیرضا شکرخدایی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: