پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > ۷۵ کلاس درآبادان فاقد آموزگار


کد خبر: ٥٢٣٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/06/25-٠٩:٣٩

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان از اجرای پروژه مهر در ۸۰ درصد از ۲۶۳ مدرسه این شهرستان خبر داد

 

 

 

 

 

 

 رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان از اجرای پروژه مهر در ۸۰ درصد از ۲۶۳ مدرسه این شهرستان خبر داد  وی همچنین افزود 75 کلاس در آبادن فاقد آموزگار است 

به گزارش آبادان نیوز جواد علوانیان گفت  : در این پروژه اقداماتی در قالب زیباسازی، تعمیرات و تجهیز مدارس انجام شد.

وی با اشاره به تقارن نخستین روز از ماه مهر با تعطیلات روز پنجشنبه افزود: با برنامه ریزیهای انجام شده تمامی برنامه های بازگشایی مدارس اعم از زنگ آغاز مدارس (به طور نمادین در دبیرستان نیایش)، زنگ جوانه ها و زنگ شکوفه ها در روز شنبه سوم مهرماه انجام می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد اروند در اجرای پروژه مهر همکاری خوب و مناسبی را داشت، عنوان کرد: در روستاها نیز کار تعمیر، تجهیز و زیباسازی با کمک این سازمان به انجام رسید.

وی تصریح کرد: با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت به ویژه در حاشیه شهر و روستاها، بسته هایی شامل لباس فرم، کتاب و لوازم التحریر برای اهدا به این دانش آموزان تدارک دیده شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان درباره ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی گفت: خوشبختانه با رایزنی انجام شده توسط یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از طریق سازمان منطقه آزاد اروند مشکل تامین خودرو برای ایاب و ذهاب دانش آموزان روستاها در مسیر رمیله، شلحه و چوئبده حل شد.

در هر ۳ مقطع تحصیلی کمبود نیروی انسانی داریم

علوانیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمبود نیروی انسانی آموزش دهنده در سطح شهرستان افزود: در هر سه مقطع تحصیلی با کمبود نیروی انسانی مواجهیم که بیشترین کمبود در مقطع ابتدایی با ۷۵ آموزگار (۲۵ کلاس در روستا و ۵۰ کلاس در شهر) است.

وی ادامه داد: قرار است تا از میان فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، سرباز معلم ها و بازنشستگان، این کمبود تامین و جبران شود.

علوانیان در پایان، با اشاره به انعقاد قرارداد با پیمانکار برای ساماندهی و انجام سرویس های مدارس در سطح شهر، بیان کرد: از اولیای دانش آموزان می خواهیم تا با مدیران مدارس در جهت رفع پاره ای از مسائل و مشکلات همکاری کنند تا با همراهی و کمک یکدیگر بتواینم فضایی مناسب و دلنشین را برای تحصیل فرزندانمان مهیا کنیم.

 

 

 

 

 

سازمان منطقه آزاد اروند،کلاس درس،آموزگار ،آبادان نیوز ،دانش آموز ،خبر آبادان ،اخبار آبادان ،آبادان  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: