پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > امام جمعه آبادان : ثمره شهادت شیخ نمر براندازی رژیم آل سعود خواهد بود


کد خبر: ٣٥٠٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/10/13-٠٨:٥٠

امام جمعه آبادان گفت: با شهادت شیخ نمر مسیر مجاهدان در مقابل رژیم آل سعود هموار‌تر خواهد شد.

 

 

آبادان نیوز :حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در واکنش به اعدام شیخ نمر توسط رژیم آل سعود ابراز تاسف کرد و اظهار داشت: شهادت این شیخ مجاهد، شجاع و زمان‌شناس را به عموم مسلمانان آزاده و صلح طلب جهان تسلیت عرض می‌کنم. 

وی افزود: بارز‌ترین ویژگی این شیخ بزرگوار این بود که هیچگاه دست از مبارزه نشست و در کانون ظلم علیه آن برخاست و قیام کرد و در ‌‌نهایت نیز در همین راه به شهادت رسید. 

به گزارش آبادان نیوز :امام جمعه آبادان حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور  تصریح کرد: تکلیف این شهید سرافراز دفاع از مکتب اسلام بود، وی مطالبه‌گر حقوق مسلمانان و مرکز هدایت کسانی که زیر چتر ظلم آل‌سعود بود. 

ابراهیمی‌پور ادامه داد: ایشان به عنوان محور وحدت و مطالبه‌گر خواسته‌های مسلمانان بود و مهم‌ترین عامل شهادت وی، احساس خطری بود که آل سعود نسبت به روشن‌گری‌های شیخ نمر احساس می‌کرد. 

وی تاکید کرد: آنچه که قابل درک است، شعله‌هایی‌ است که پس از شهادت ایشان بر افروخته و مسلمانان را به بیداری بیشتر نزدیک و دعوت خواهد کرد. 

نماینده ولی فقیه در آبادان اشاره کرد: بدون شک مسیر مجاهدان در مقابل رژیم آل‌سعود هموار‌تر خواهد شد و این سرآغازی برای براندازی این رژیم جنایتکار و ایجاد امنیت در منطقه است. 

امام جمعه آبادانحجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور  عنوان کرد: ثمره شهادت شیخ نمر براندازی رژیم آل سعود و بازگشت آرامش به کشورهای درگیر جنگ در منطقه از جمله سوریه، عراق، یمن و حتی پاکستان و افغانستان است که دستمایه خونخواری این رژیم شده‌اند.

وی در پایان بیان کرد: مطمئنا خون این شهید، امنیت را برای منطقه به ارمغان خواهد آورد.

 

 

 

آبادان نیوز ،نیوز آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: