پست الکترونیک چهارشنبه ١٩ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > فرماندار آبادان :کاندیداها برای ما یکسانند از مباحث قومیتی پرهیز کنید


فرماندار ویژه آبادان از آرای مردمی به عنوان باور، عقیده، شرف و حیثیت آنان نام برد و گفت: مردم باید بدانند که ارزش آرای‌شان گران است و باید آن را درست هزینه کنند.

 

 

آبادان نیوز : فرماندار ویژه آبادان از آرای مردمی به عنوان باور، عقیده، شرف و حیثیت آنان نام برد و گفت: مردم باید بدانند که ارزش آرای‌شان گران است و باید آن را درست هزینه کنند.

به گزارش آبادان نیوز : دکتر عزیزالله شهبازی فرماندار آبادان اظهار کرد: بکوشیم تا با انتخاب صحیح افراد، نمایندگان اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کنیم.

وی اضافه کرد: همانطور که پیشتر نیز گفته شد جهت گیری دولت در انتخابات بی‌طرفی و غش نکردن به سمت جریان، گروه و یا جناح خاصی است.

*اجرای قانون اولویت نخست/ کاندیداها برای ما یکسانند

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: برای ما هیچ چیز جز اجرای قانون اولویت ندارد و تمام امور به صورت روشن، صریح و شفاف دنبال می‌شود، تمام کاندیداها برای ما یکسانند و ما همه را به یک چشم می‌بینیم.

معاون استاندار خوزستان با اشاره به فراهم‌سازی فضای توام با آرامش برای کاندیداها یادآور شد: کاندیداها باید در فضایی قانونمند و به دور از تخریب، افترا و انگ زدن به رقبایشان، فعالیت‌های خود را برای آگاه بخشی به مردم و جلب نظر آنان برای دریافت رای‌شان عرضه کنند.

دکتر عزیزالله شهبازی با اشاره به انتخاب هشت عضو هیئت اجرایی انتخابات که جزو بهترین‌های آبادان هستند، گفت: هیئت اجرایی افرادی قانونمندند، در چارچوب قانون حافظ آرای مردم و آبروی کاندیداها هستند و به دنبال خروج کسی از صحنه انتخابات و یا مجاب کردن مردم برای انتخاب فردی خاص نیستند.

وی افزود: توصیه اکید ما به کاندیداها و هوادارانشان «رعایت قانون» است، کاندیداها حرمت یکدیگر را رعایت کنند و وعده‌های ناشدنی که از پس انجامش بر نمی‌آیند به مردم ندهند.

*پرهیز از تکیه بر مباحث قومیتی/ امنیت روانی مردم برهم نخورد

فرماندار ویژه آبادان دکتر عزیزالله شهبازی  با تاکید بر پرهیز از اصرار بر تکیه بر مباحث قومیتی که سبب تحت فشار قرار گرفتن و برهم زدن امنیت روانی مردم و جلوگیری از انتخاب درست و منطقی آنان می‌شود، گفت: کاندیداها در فضای مهیا شده آرام و به دور از تنش، نسبت به ثبت نام خود اقدام می‌کنند.

دکتر شهبازی، خطاب به مردم شریف و صبور آبادان از عزم جزم مجریان برگزاری انتخابات در صیانت از آرای آنان خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی نیز به عنوان تامین کننده نظم و انضباط انتخابات با تمام توان خود و با همراهی دستگاه‌های امنیتی و قضایی در عرصه انتخابات ورود کرده است.

معاون استاندار خوزستان یادآور شد: فضای آرام و خوبی حاکم است، کاندیداها با خاطری آسوده و به دور از تنش در حال طی مراحل ثبت نام  برای رسیدن به مراحل بعدی هستند.

*ثبت رایانه‌ای اطلاعات رای‌دهندگان

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، در زمان رای گیری (هفتم اسفندماه) تمام مراحل ثبت اطلاعات رای دهندگان توسط کاربران آموزش دیده در رایانه‌های موجود در شعب که به سرور اصلی در فرمانداری متصل هستند ثبت و ضبط می‌شود.

به گفته دکتر عزیزالله شهبازی، بیش از 2 هزار و 500 نفر در قالب هیئت‌های اجرایی و نظارت کار رای گیری را در 142 شعبه پیش بینی شده اخذ رای در شهرستان آبادان (آبادان، اروندکنار، بخش مرکزی و چوئبده) به انجام می‌رسانند.

 

 

دکتر عزیزالله شهبازی ،فرماندار آبادان ،انتخابات، آبادان،معاون استاندار خوزستان ،خبر آبادان ،اخبار آبادان ،آبادان نیوز ،نیوز آبادان  

منبع : فارس

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: