پست الکترونیک پنج شنبه ١٣ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین های اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٩٢١٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/06/04-١٤:٠٥

بسته خبری اجتماعی

آخرین های اجتماعی آبادان

در این بسته‌خبری به تشریح آخرین اخبار اجتماعی آبادان می پردازیم./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز _ آخرین های اجتماعی آبادان را اینجا دنبال کنید.

 

دستگیری عاملان تیراندازی به راننده‌های تریلی در آبادان

رئیس پلیس شهرستان آبادان درگفتگویی گفت: در پی وقوع تیراندازی در اوایل هفته گذشته به سمت 4 راننده تریلی در مقابل یکی از در های سوخت گیری پالایشگاه آبادان، بلافاصله تیمی از ماموران برای برسی موضوع به محل اعزام شدند که در برسیهای به عمل آمده مشخص گردید، عاملان درگیری و تیراندازی برسر نوبت دهی کامیون ها حمل سوخت با یکدیگر درگیر شده اند و با توجه به اختلافات قبلی وطایفه ای کار به درگیری مسلحانه کشیده شد.

سرهنگ کیومرث کشوری افزود: در این رابطه 4 نفر باسلاح شکاری به صورت سطحی مصدوم شده و جهت مداوا به بیمارستان انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این تیراندازی وارد عمل شدند؛ در این راستا ماموران پلیس  اطلاعات وامنیت عمومی آبادان با اقدامات فنی و اطلاعاتی تاکنون موفق به شناسایی و دستگیری ۶ تن از عاملان این تیراندازی ها شدند.

سرهنگ کشوری ادامه داد:در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک سلاح شکاری به کار رفته در درگیری کشف و ضبط شد و یک دفتر حمل نقل نیز در این رابطه پلمب گردید.

متهمان نیز پس از دستگیری به تیراندازی های اعتراف کرده و ادعا کردند که به خاطر اختلافات قبلی دست به این تیراندازی ها زده اند که پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل گردیدند.

رییس پلیس آبادان درپایان گفت: نیروی انتظامی با اینگونه افراد به صورت جدی و قاطعانه برخورد خواهد کرد و به هیچ کسی اجازه ایجاد ناامنی و هنجارشکنی در شهر را نخواهد داد.

لازم به‌ذکر است درسالهای گذشته این چندمین بار است که شاهد اقدام به تیراندازی اعضای این طایفه به رانندگان تریلی هستیم./ خبر آبادان


دستگیری سارقین موتورسیکلت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار تمام یگان‌های انتظامی و عملیاتی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران دایره تخصصی تجسس کلانتری 13 قدس آبادان با به‌کارگیری منابع اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی اعضای باند 4 نفره سرقت موتورسیکلت را شناسایی و دستگیر کردند.

رییس پلیس آبادان با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام شده به 12 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، تصریح کرد: تاکنون 5 دستگاه از موتورسیکلت‌های سرقت شده، توسط پلیس کشف شده و تلاش برای کشف سایر موتورسیکلت‌های مسروقه همچنان ادامه دارد، متهمین دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

سرهنگ کیومرث کشوری درپایان از شهروندان آبادانی خواست تا در هنگام پارک موتورسیکلت حتی برای لحظه‌ای کوتاه آن را به قفل و زنجیر و یا حفاظ امنیتی مناسب مجهز کنند./ اخبار آبادان


بازداشت 7تبهکار فراری در خرمشهر

سرهنگ نجم‌الدین سهرابی درتشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح دستگیری متهمان متواری توسط ماموران انتظامی به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی 7 متهم متواری را شناسایی و طی چند عملیات ضربتی آ‌نها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 فوریت‌های پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در این خصوص اجرا شود./ خبر آبادان


دستگیری سارق لوله‌های کولر گازی در آبادان 

رییس پلیس آبادان به خبرنگار رکنا گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت موتور و لوله های مسی کولرهای گازی دو تیکه درسطح شهرستان آبادان،  شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ کیومرث کشوری  گفت: در این راستا ماموران کلانتری (۱۶) امیرکبیر با اقدام های فنی و به کارگیری منابع اطلاعاتی و مخبرین و همچنین بازبینی دوربین های مدار بسته، توانستند سارق سابقه دار و حرفه ای را  شناسایی و شب گذشته متهم را در حین سرقت لولهای مسی کولر در منطقه امیری دستگیر کردند.

رئیس پلیس آبادان افزود: از متهم موتور و لوله های سرقتی کشف وضبط شد در این رابطه یک مالخر که لوازم سرقتی را به قیمت بسیار ارزان خربداری میکرد دستگیر گردید.

سرهنگ کشوری در پایان اضافه کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی پلیس به ۱۱ فقره سرقت در این زمینه اعتراف کرد که سارق بهمراه مالخر پس از تشکیل پرونده  قضایی روانه دادسرا شدند./ اخبار آبادان

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: