پست الکترونیک پنج شنبه ١٣ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > معاون استاندار خوزستان: مهیا شدن ۴۸ گذرگاه در شلمچه


کد خبر: ٢٩١٨٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/06/01-١٤:٥٠

رزمایش رسانه‌ای ثارالله کانون بسیج رسانه آبادان

معاون استاندار خوزستان: مهیا شدن ۴۸ گذرگاه در شلمچه

عمیدزاده: ۴۸ گذرگاه در مرز شلمچه مهیا شد.

 

آبادان نیوز _ آبادان خبر _ معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر دیروز (سه‌شنبه) درگفت‌وگویی اظهار کرد: ۲۴گذرگاه از این تعداد برای موارد اضطراری در نظر گرفته شده است تا درصورت حجم بالای تردد از آنها استفاده خواهد شد.

نادر عمیدزاده افزود: باتلاش شبانه روزی سایر نهادهای اجرایی، شهرداری‌های معین شهرستان‌های مختلف و مردم تمامی زیرساخت‌ها در مرز شلمچه فراهم است تا زائران تردد آسانی برای مشرف شده به کربلا داشته باشند.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: باتوجه به اینکه تردد زائران اربعین حسینی در فصل گرما انجام می‌شود تمهیدات لازم برای نصب سایبان‌ها، وسایل خنک کننده و خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران در اولویت کاری دستگاه‌های ستاد اربعین قرار گرفت و این امکانات اکنون در شلمچه مهیا است.

معاون استاندار خوزستان پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی را یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ عنوان‌ و بیان کرد: خدمت رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) یک افتخار و وظیفه است که باید به بهترین شکل انجام شود.

عمیدزاده افزود: باتوجه به گرمای هوا عبور از رمز به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام است و پیش‌بینی لازم برای عبور آسان و بدون معطلی زائران عتبات عالیات اندیشیده شده است.

مرز بین‌المللی شلمچه در ۱۵کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد./ اخبار اربعین

 

رزمایش رسانه‌ای ثارالله کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: