پست الکترونیک پنج شنبه ١٣ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین‌ های اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٩١٥٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/05/24-١١:٠٧

در این خبر به تشریح آخرین اخبار اجتماعی آبادان می پردازیم.

 

آبادان نیوز _ آبادان‌خبر _ آخرین‌ های اجتماعی آبادان را باما بخوانید.

 

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح در آبادان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: باتلاش ماموران انتظامی ۲ عامل تیراندازی متواری منجر به جرح  شهروند آبادانی در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ رضا اشیری اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳قدس با انجام تحقیقات میدانی پس از دستگیری این متهمان طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان از آن مکان یک قبضه سلاح جنگی کمری غیرمجاز و به کار رفته در صحنه تیراندازی همراه با یک قبضه سلاح سرد چاقو کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس آبادان از اعتراف متهمان به بزه انتسابی ومعرفی آنان به دستگاه قضایی خبر داد گفت:در بازجویی پلیسی از متهمان مشخص شد، طرفین پرونده باهمدیگر برادر بوده که به دلیل اختلافات قبلی و خانوادگی درگیر شده بودند./ خبر آبادان


دستگیری سارقین مسلح در خرمشهر

سرهنگ نجم‌الدین سهرابی درتشریح جزئیات خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف خودرو با یک دستگاه پژو پارس درسطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 چهل متری خرمشهر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 11 با اقدامات اطلاعاتی هویت 2 سارق در ارتباط با سرقت به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه پژو پارس سفید سرقتی، یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب، لب تاپ، گوشی تلفن و پلاک سرقتی خودرو کشف شد، بیان داشت: در تحقیقات بعمل آمده سارقان به 3 فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر درخاتمه خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: