پست الکترونیک پنج شنبه ١٣ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین‌های اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٩١٤٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/05/22-١١:١٤

بسته خبری اجتماعی

آخرین‌های اجتماعی آبادان

در یان بسته خبری به تشریح آخرین اخبار اجتماعی آبادان می پردازیم./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز _ آبادان‌خبر _ آخرین‌های اجتماعی آبادان را اینجا بخوانید:

 

بازداشت سارقان احشام در آبادان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار داشت: درپی اعلام مرکز 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق روستایی این شهرستان و اعلام طرح دستگیری متهمان بلافاصله چند اکیپ از ماموران پلیس آگاهی و انتظامی این فرماندهی وارد عمل شدند.

سرهنگ رضا اشیری افزود: با توجه به اینکه سارقان با یک دستگاه خودرو 405 سفید رنگ اقدام به سرقت کرده و سپس متواری شدند، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی با کمک عوامل انتظامی پس از ایست و بازرسی مقطعی موفق شدند خودروی مورد نظر را در یکی از مسیر های حاشیه شهرستان توقیف و دو نفر سارق احشام را دستگیر کنند.

جانشین رییس پلیس آبادان با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو متعلق به متهمان تعداد 2 راس گوسفند کشف شد، بیان کرد : سارقان ضمن اعتراف به بزه انتسابی به دو فقره سرقت عادی و سرقت مسلحانه احشام در سطح شهرستان معترف شدند.

سرهنگ اشیری در خاتمه از تشکیل پرونده علیه متهمان و رد مال خبر داد و خطاب به شهروندان دارای احشام توصیه کرد: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عوامل زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری ها می‌باشد که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت توجه به توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند./ خبر آبادان


دستگیری سارقین حرفه‌ای در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری درگفتگویی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان آبادان موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین احتمالی بصورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در این راستا ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آبادان با کارهای اطلاعاتی و استفاده از منابع اطلاعاتی ومخبرین توانستند 2 سارق حرفه ای داخل خودرو را در حین سرقت لوازم خودرو در وروددی شهرستان مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه متهمین را دستگیر کنند.

سرهنگ کشوری گفت: متهمان در بازجویی های فنی به ده ها فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردندو اظهار داشتند که به دلیل مصرف مواد صنعتی اموال سرقتی را بسیار ارزان به 2 انبارضایعاتی میفروختند.

رییس پلیس آبادان درپایان گفت دراین رابطه 2 نفر مالخر نیز دستگیر و یک انبار ضایعاتی پلمب گردید 2 سارق به همراه 2 مالخر با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند./ اخبار آبادان


باند 10نفره سرقت در خرمشهر منهدم شد

فرمانده انتظامی خرمشهر اظهار کرد: با انجام ماموریت‌های پلیسی و اجرای طرح جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز در خرمشهر، میزان تیراندازی های غیرمجاز در خرمشهر تا 80 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ نجم‌الدین سهرابی عنوان کرد: در پنج ماه نخست سال جاری، پلیس خرمشهر موفق شد 55 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته سلاح‌های غیرمجاز را جمع‌آوری کند که این آمار جزو آمار برتر در سطح استان خوزستان به شمار می‌رود.

این مقام انتظامی گفت: در 5 ماه نخست سال، 370 سارق در خرمشهر دستگیر شدند که بر همین اساس میزان وقوع جرائم با کاهش 16 درصدی رو‌به‌رو شد.

سرهنگ سهرابی بیان کرد: همچنین امسال حدود 10 باند سرقت در خرمشهر منعدم شد که این مساله تا حدودی باعث ایجاد امنیت در خرمشهر می‌شود.

رییس پلیس خرمشهر تاکید کرد: ایجاد امنیت و آسایش برای مردم خرمشهر هدف و وظیفه اصلی نیروی انتظامی خرمشهر است که برای به سرانجام رساندن آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود./ خبر آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: