پست الکترونیک پنج شنبه ١٣ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین‌های اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٩١١٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/05/16-١١:٢٩

در این خبر به تشریح آخرین اخبار اجتماعی آبادان می پردازیم.

 

آبادان نیوز _ آخرین‌های اجتماعی آبادان را اینجا بخوانید:

 

دستگیری ساقی مشروبات الکلی در آبادان

درپی برخورد قاطعانه با تولید کنندگان و فروشندگان مشروبات الکلی در استان خوزستان ضابطین قضایی آبادان موفق به شناسایی و دستگیری یک فروشنده مشروبات الکلی در این شهرستان شدند که در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه مقدار قابل توجهی شیشه مشروبات الکلی خارجی ودست ساز کشف و ضبط شد.

کارشناسان مربوط ارزش این مشروبات کشف شده را ۲۰۰ملیون ریال برآورد کردند که متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد./ خبر آبادان


بازداشت سارق ماشین در صحنه جرم

یک منبع آگاه درگفتگویی گفت: ساعت20:35 دوشنبه 26 تیر ماه درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110خرمشهر درساعت 20:30 دقیقه روز دوشنبه 26 تیرماه مبنی بر دستگیری یک نفر سارق زورگیر در یکی از مناطق شهرستان خرمشهر، بلافاصله ماموران کلانتری۱۳ به محل اعزام شدند.

باحضور ماموران در محل تعدادی از اهالی به آنان مراجعه کرده و اظهار داشتند: که فردی درحالی که یک دستگاه شوکر برقی و یک تیغ تیزبر به دست داشت قصد سرقت خودروی ساینا از یک پیرمرد را داشت  که توسط اهالی مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و متهم نیز یکی از اهالی را با چاقو به شدت زخمی کرد و در نهایت دستگیر می شود که در بازرسی از متهم یک چاقو و یک عددشوکر برقی واسپری فلفل کشف وضبط میگردد.

متهم که از سارقان سابقه دار است، پس از دستگیری جهت مداوا به بیمارستان انتقال یافت و در بازجویهای فنی اقدام به سرقت مسلحانه و همچنین زخمی کردن یک شهروند خرمشهری باتیزبر معترف گردید. و با دستور بازپرس هادی راضی پور، بازپرس دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان خرمشهر برای مشخص شدن دیگر جرائم احتمالی متهم در اختیار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: