پست الکترونیک پنج شنبه ١٣ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین‌های اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٩٠٩٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/05/09-١٢:٢٨

بسته خبری اجتماعی

آخرین‌های اجتماعی آبادان

در این بسته خبری به‌تشریح آخرین اخبار اجتماعی آبادان و خرمشهر می پردازیم./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز _ آخرین‌های اجتماعی آبادان را اینجا بخوانید:

 

ویدیو/ آتش‌سوزی هولناک در محل بازیافت زباله‌ها در آبادان

مردان شیشه‌ای محل غیرقانونی بازیافت و تفکیک زباله را به آتش نشانی کشیدند./ اخبار آبادان


دستگیری عامل تیراندازی‌های هوایی در مراسمات آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در یان باره گفت: باتوجه به برخورد جدی بادارندگان سلاحهای غیر مجاز و همچنین برخورد با عاملان تیراندازی در مراسمات مختلف، ماموران دایره اطلاعات کلانتری ۱۶ امیرکبیر آبادان برای دستگیری عامل تیراندازی در مراسم های عروسی و بازگشت حجاج وارد عمل شوند.

سرهنگ کیومرث کشوری افزود: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی خیلی زود موفق به شناسایی عامل این تیراندازی که با در دست داشتن اسلحه وینچستر در مراسم های مختلف اقدام به تیراندازی می کرد شدند و  پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری این متهم که جاسم نام دارد کلید زده شد.

رییس پلیس آبادان گفت: ماموران دایره اطلاعات کلانتری۱۶امیرکبیر در عملیاتی غافلگیرانه در منطقه کوی ولیعصر آبادان موفق به دستگیری جاسم در مخفیگاهش شدند که در بازرسی از مخفیگاه متهم یک اسلحه وینچستر وهمچنین یک سلاح کلت کمری و یک خشاب کلاشینکف بهمراه فشنگ مربوط کشف وضبط شد.

سرهنگ کشوری گفت: متهم در بازجویهای فنی پلیس سعی داشت خود را بی گناه معرفی کند اما وقتی در برابر فیلم های زمان تیراندازی هایش قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و ادعا کرد به خاطر هیجانی که در زمان تیراندازی ها وجود داشت دست به این کار زده است.

بنابر این گزارش، متهم پس از اعتراف برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت./ خبر آبادان


بازداشت 43سارق حرفه‌ای در آبادان

رییس پلیس آبادان اظهار داشت: با هدف ناامن کردن اماکن و محلات شهرستان آبادان برای افراد متخلف و مجرم و همچنین در راستای پاکسازی نقاط آلوده طی 5 روز اخیر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پلیس پیشگیری و آگاهی وبا استفاده از توان عملیاتی ماموران انتظامی کلانتری ،پاسگاه و یگان امداد در این شهرستان اجرا گردید.

سرهنگ کیومرث کشوری افزود: کشف 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی، 11 دستگاه گوشی همراه، 3 دستگاه دوچرخه سواری، 5 دستگاه سیلندر گاز، ‌9 دستگاه پمپ آب، ‌‌8 دستگاه دریل برقی، یک دستگاه موتورجوش، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه موتورکولرگازی، 117 متر کابل برق فشار قوی همراه با مقادیری انواع مواد مخدر  از جمله دستاوردهای این طرح بود.

این مقام انتظامی از تشکیل پرونده علیه متهمان و معرفی آنان به دستگاه قضایی خبر داد وخاطرنشان کرد از دیگر نتایج این طرح می‌توان به کشف 72 فقره انواع سرقت و توقیف 35 دستگاه موتورسیکلت متخلف و 4 دستگاه خودرو سواری اشاره کرد.

فرمانده انتظامی آبادان درپایان ضمن تأکید بر ضرورت مشارکت و همراهی شهروندان در راستای حفظ و ارتقاء امنیت از همکاری خوب  شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح های انتظامی تقدیر و تشکر کرد./ اخبار آبادان


دستگیری عاملان تیراندازی غیرمجاز در خرمشهر

فرمانده انتظامی خرمشهر درتشریح این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد قاطعانه با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، توسط مأموران انتظامی در نقاط آلوده و جرم خیر شهرستان خرمشهر به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ نجم‌الدین سهرابی بااشاره به اینکه در این طرح ماموران پلیس با کار اطلاعاتی 4 نفر عاملان تیراندازی غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 6 قبضه سلاح شکاری ، یک قبضه سلاح جنگی کلاش و یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه 9 فشنگ جنگی مربوطه غیر مجاز کشف شد.

رییس پلیس خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس برای حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح های پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاح های غیرمجاز را به صورت مستمر و با تمام توان اجرا خواهد کرد./ خبر آبادان


کشف ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند

فرمانده مرزبانی استان خوزستان امروز (دوشنبه 9مردادماه) اظهار کرد: روز گذشته و در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد سوختی و پس از کسب خبری در خصوص فعالیت قاچاقچیان سوخت بوسیله مشک‌های برزنتی در سواحل آبراه اروند بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان پایگاه دریابانی آبادان قرار گرفت.

سردار لطفعلی پاکباز درادامه تصریح کرد: مرزبانان سریعا به محل مورد نظر اعزام و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی یک کیسه برزنتی حاوی ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق که به صورت شناور با جریان رودخانه به سمت دریا در حال حرکت بوده را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان بابیان اینکه کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: با هوشیاری مرزبانان و همکاری مطلوب مرزنشینان از خروج این سرمایه ملی جلوگیری به عمل آمد.

بنابر این گزارش، محموله کشف شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قانونی شد./ اخبار آبادان

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: