پست الکترونیک دوشنبه ١٠ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین های اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٩٠٦٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/05/04-١١:٤٢

در این بسته خبری آخرین اخبار اجتماعی آبادان تشریح می شوند./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز _ آخرین های اجتماعی آبادان اینجا بخوانید:

 

قتل مسلحانه در آبادان

ساعت 2:30 دقیقه ظهر شنبه 17 تیرماه امسال بود که صدای شلیک گلوله در خیابان شهدای 20 منطقه ذوالفقار آبادان سکوت ظهر را شکست.

خیلی زود ماجرای شلیک هولناک به پلیس مخابره شد و در ادامه تیمی از ماموران به محل تیراندازی که خانه یک مرد تنها بود اعزام شدند و با حضور در صحنه تیراندازی با جسد مرد جوانی که هدف گلوله مرگبار قرار گرفته بود روبرو شدند.

بررسی‌ها در صحنه جرم در حالی بود که اسلحه ای که با آن شلیک شده بود در محل جنایت پیدا شد و بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان جنایی در تحقیقات میدانی پی بردند که مرد جوان تنهایی زندگی می کرده و آخرین بار چند تن از دوستانش به خانه او رفته بودند.

ماموران در این مرحله دوستان مرد جوان را هدف تحقیق قرار دادند که در تحقیقات ادعا کردند که دوستشان همیشه تنها بوده و از چندی قبل نیز در خصوص خودکشی صحبت کرده بود و فکر نمی کردیم دست به این کار زده باشد.

بازپرس پرونده در این مرحله دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود تا کارشناسان بررسی کنند که شلیک گلوله به صورت خودکشی بوده یا از سوی شخص دیگری تیراندازی شده است.

هنوز 24ساعت از ماجرای شلیک معمایی در خانه مرد تنها نگذشته بود که صدای شلیک های وحشت آور در ایستگاه 11 کوی قدس آبادان به گوش رسید و خیلی تیمی از ماموران پلیس برای تحقیق به محل اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل تیراندازی که یک مغازه سوپرمارکت است با جسد مرد جوانی که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدند.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند چند مرد موتور سوار که صورت هایشان را پوشانده بودند با در دست داشتن اسلحه کلت کمری و کلاشینکف وارد مغازه شده و مرد جوان را به رگبار بستند.

بازپرس ویژه قتل پس از بررسی صحنه جرم و تحقیقات میدانی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و دوربین های مداربسته در نزدیکی محل جنایت مورد بازبینی قرار گرفت.

بنابر این گزارش، کارآگاهان دایره جنایی آبادان در خصوص این 2 پرونده جنایی چند متهم را دستگیر کردند و متهمان برای تحقیقات بیشتر با دستور مقام قضایی در اختیار پلیس قرار دارند./ خبر آبادان


دستگیری عاملان تیراندازی در مراسمات آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در راستای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در آبادان و برخورد قاطع با عاملان تیراندازی ، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با کمک یگان امداد ۳ عامل تیراندازی در مراسم ها را شناسایی و دستگیر کردند. 

سرهنگ کیومرث کشوری بااشاره به حضور به موقع ماموران پلیس در صحنه افزود: هوشیاری و آمادگی ماموران سبب شد که هر ۳ عامل تیراندازی در ۳ منطقه از شهرستان قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و در بازرسی از آنان ۳ قبضه سلاح جنگی کلاش و کلت کمری کشف وضبط شود، متهمان به دستگاه قضای معرفی شدند.

رییس پلیس آبادان خاطر نشان کرد: از طوایفی که در رسم غلط تیراندازی همکاری کرده و به پویش نه به تیراندازی پیوستند قدردانی می کنیم و انتظار داریم دیگر بزرگان عشایر و طوایف برای ریشه کن کردن این رسم غلط در مراسم عزا و عروسی همکاری لازم را داشته باشند./ اخبار آبادان


درگیری مسلحانه پلیس با آدم ربایان در آبادان

درپی اعلام ربوده شدن مرد جوان با تهدید سلاح شکاری در منطقه ذولفقاری آبادان پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

در این راستا کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه آدم ربایان را در منطقه ذولفقاری آبادان شناسایی وپس از نیم ساعت آتش متقابل میان آدم ربایان وپلیس در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از ۱ ساعت موفق به دستگیری هر ۲ گروگانگیر شدند وفرد گروگان نیز به سلامت از چنگال گروگانگیرها نجات یافت.

این منبع آگاه گفت از متهمان یک سلاح شکاری غیر مجاز که باآن اقدام به گروگانگیری و شلیک به سمت پلیس کرده بودند کشف وضبط شد.

متهمین در بازجویهای فنی معترف گردیدند که با توجه به اختلاف خانوادگی که با فرد ربوده شده داشتند، نقشه ربودن او را طراحی کردند.

متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند./ خبر آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: