پست الکترونیک دوشنبه ١٠ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین‌های اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٩٠٥٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/05/02-١٤:٤٩

در این خبر به تشریح آخرین اخبار اجتماعی آبادان می پردازیم./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز _ آخرین‌های اجتماعی آبادان اینجا بخوانید:

 

دستگیری 10موادفروش در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار داشت: به دنبال تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریتی پلیس 110 مبنی بر اینکه افرادی در حال توزیع و فروش مواد مخدر در مناطق جرم خیز هستند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ کیومرث کشوری افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی قضایی و استفاده از توان عملیاتی یگان امداد ابتدا موفق شدند 3 فروشنده داروهای روانگردان را اطراف پل کابلی دستگیر ودر عملیات های دیگر تعداد 7 خرده فروش مواد مخدر سنتی را در مخفیگاهایشان شناسایی و دستگیر کردند ، در بازرسی از متهمان 1200 عدد قرص روانگردان، نیم کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، 235 گرم حشیش به صورت بسته‌بندی شده همراه با یک دستگاه کارت خوان  شف و ضبط شد.

رییس پلیس آبادان درخاتمه ضمن معرفی متهمان به دستگاه قضایی گفت: از همکاری شهروندان عزیز با پلیس در راستای طرح ارتقای امنیت محله محور از طریق معرفی مجرمان، تشکر و قدردانی کردند./ اخبار آبادان


کشف 5 کلیوگرم موادمخدر در آبادان
سرهنگ کيومرث کشوري درتشریح این خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با کار اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی موادمخدر که از استان‌هاي غرب کشور اقدام به حمل و فروش مواد مخدر در اين شهرستان مي‌کرد، مطلع و دستگیری آن را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آبادان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار 5 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف شد.

سرهنگ کشوری با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائي، بیان داشت: مواد مخدر يکی از مهمترين عوامل فروپاشي خانواده‌ها و سرمنشاء بسياری از ناهنجاری‌های اجتماعی است که مبارزه با اين ناهنجاری اجتماعي نيازمند همکاري همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با پليس است./ خبر آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: