پست الکترونیک دوشنبه ١٠ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین‌های اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٩٠١١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/04/25-١٩:٠٨

در این مطلب به تشریح آخرین اخبار اجتماعی آبادان می پردازیم./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوزآخرین‌های اجتماعی آبادان اینجا بخوانید:

 

دستگیری موادفروش در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان درتشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در منطقه ای از شهر فعالیت دارد، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 15 احمد آباد قرار گرفت.

سرهنگ کیومرث کشوری افزود: ماموران پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی، مخفیگاه متهم را شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند،در بازرسی از مخفیگاه متهم یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و ضبط شد.

رییس پلیس آبادان درپایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی گفت: برخورد قانونی با سوداگران مرگ توسط پلیس آبادان در سال جاری با قاطعیت دنبال می شود./ خبر آبادان


کشف 28 کیلوگرم موادمخدر در خرمشهر

فرمانده انتظامی خرمشهر بااعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرمشهر با همکاری اطلاعاتی رده همنان در شهرستان ماهشهر، از فعالیت یک توزیع کننده مواد افیونی مطلع شدند.

سرهنگ نجم‌الدین سهرابی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از منزل متهم مقدار 28 کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

رییس پلیس خرمشهر بااشاره به دستگیری سوداگر مرگ و معرفی او به مرجع قضائی، از شهروندان خواست: هر گونه اخبار مربوط به فعالیت قاچاقچیان موادمخدر و خرده فروشان را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: