پست الکترونیک يکشنبه ١٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین‌های اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٨٨٠٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/12/04-١٣:٣١

بسته خبری اجتماعی

آخرین‌های اجتماعی آبادان

در این بسته خبری به تشریح آخرین اخبار اجتماعی آبادان می‌پردازیم./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوزآخرین‌های اجتماعی آبادان را با ما بخوانید:

 

بازداشت دزدان خانه های آبادانی ها

سرهنگ کیومرث کشوری، رئیس پلیس آبادان اظهار داشت: ماموران کلانتری 13 قدس آبادان با توجه به افزایش پرونده های سرقت خانه در منطقه کوی کارگر تحقیقات پلیسی برای دستگیری عامل یاعاملین این سرقتها را  کلید زدند.

ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی عامل این سرقتها شدند و پس از ردیابی مخفیگاه سارق جوان عملیات دستگیری متهم با دستور مقام قضایی آغاز شد.

تیم پلیسی در عملیاتی غافلگیرانه به مخفیگاه سارق جوان رفته و پس از دستگیری وی، در بازرسی از خانه متهم لوازم سرقتی به دست آمد.

سرهنگ کشوری گفت، متهم پس از اعتراف به سرقت خانه های کوی کارگر به دستور مقام قضایی روانه زندان شد./ آبادان خبر


دستگیری سارق کولرهای 2 تیکه در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورهای کولر گازی دو تیکه در برخی از مناطق آبادان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ کشوری گفت: در این را ماموران دایره تخصصی تجسس کلانتری۱۳قدس آبادان با اقدامات فنی و بکارگیری منابع اطلاعاتی و مخبرین توانستند محل اختفاء ۱ تن از سارقین کولرهای سرقتی را در یکی از نقاط جرم خیز این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی متهم را دستگیر کنند.

در بازرسی های بعمل آمده از مخفیگاه متهم تعداد زیادی انواع موتورهای کولر گازی دو تیکه کشف و ضبط شد.

رییس پلیس آبادان درپایان گفت: علیه سارق دستگیر شده به اتهام سرقت پرونده قضایی تشکیل گردید و تلاش برای شناسایی سایر همدستان متهم ادامه دارد./ آبادان خبر


دستگیری سارق کابل های فشار قوی در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری، رئیس پلیس آبادان اظهار داشت: در پی وقوع چندین سرقت کابل فشار قوی و قطع برق شهروندان در آبادان موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

در این راستا، مأموران دایره تخصصی تجسس کلانتری 13 آبادان در تحقیقات میدانی و بازبینی دوربین های مداربسته توانستند چهره یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود را شناسایی کنند .

مأموران عصر دیروز در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش  دستگیر کردند که از بازرسی از مخفیگاه وی مقدار بسیار زیادی کابل سرقتی کشف و ضبط شد.

متهم در بازجویی های فنی اظهار کرد که با موتورسیکلت در مناطق خلوت  پرسه می زد و در فرصتی مناسب با یک قیچی عایق دار  اقدام به بریدن و سرقت کابل های فشار قوی می کرد، و از محل می گریخت تلاش برای دستگیری مالخر کابل ها در دستور کار پلیس آبادان قرار دارد.

متهم نیز پس ازتشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: