پست الکترونیک يکشنبه ١٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین‌های اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٨٧٦٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/30-١٢:٣٧

بسته خبری اجتماعی

آخرین‌های اجتماعی آبادان

در این بسته خبری به تشریح آخرین اخبار اجتماعی آبادان می‌پردازیم./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوزآخرین‌های اجتماعی آبادان را با ما بخوانید:

 

اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری، رئیس پلیس آبادان اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و در پی دریافت گزارشهای مردمی، شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از  هماهنگی با مرجع قضائی طی دوروز گذشته ۷ خرده فروش راشناسایی و دستگیر نمایند.

سرهنگ کشوری گفت: از متهمین مقدار قابل توجهی انواع مواد مخدرصنعتی سنتی کشف وضبط گردید و متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آبادان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم، ناهنجاری و موارد مشکوک در شهرستان و یا فروش مواد مخدر، مراتب را از طریق تلفن 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود./ آبادان خبر



سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس شهرستان آبادان بیان داشت: در پی گزارش دریافتی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی در یک مراسم عروسی در روستای خضر نبی شهرستان آبادان، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد، افرادی در مراسم عروسی با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی کرده اند که باعث رعب و وحشت عمومی،در منطقه شده و از محل متواری شده اند.

رئیس پلیس آبادان تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی مأموران پاسگاه پردیس ۲عامل تیراندازی مراسم عروسی شناسایی و در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ کشوری درپایان با اشاره به کشف دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز ومهمات مربوطه وتحویل متهمان به مراجع قضایی خاطر نشان کرد پلیس همواره با مجرمانی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد./ آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: