پست الکترونیک جمعه ١٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > دستگیری عامل تیراندازی در آبادان


کد خبر: ٢٨٣٢٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/10/13-١٤:١٦

فرمانده انتظامی آبادان خبر داد؛

دستگیری عامل تیراندازی در آبادان

عامل تیراندازی به منزلی در آبادان دستگیر شد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از رکنا، سرهنگ ‌‌کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در این باره گفت: شب گذشته جوانی با صورت پوشیده در یکی از مناطق حاشیه ای این شهرستان با استفاده از سلاح جنگی غیرمجاز به درب منزل فردی تیراندازی کرد که سبب ایجاد رعب و وحشت برای اهالی شد.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

وی با بیان اینکه عامل تیراندازی پس از اقدام فوری از صحنه متواری می شود، افزود: ماموران کلانتری 11 ولیعصر با اشراف اطلاعاتی کمتر از 3 ساعت عامل تیراندازی را شناسایی و بازداشت کردند در بازرسی از متهم یک قبضه سلاح جنگی کمری به کار رفته در صحنه جرم همراه با مهمات فشنگ کشف و ضبط گردید.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه متهم در بازجویی با پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی، علت تیراندازی خود را اختلاف شخصی با شاکی عنوان نمود، تصریح کرد: انتظار می رود اختلافات شخصی که بعضا بسیار جزئی بوده با دخالت بزرگان و معتمدین محلی سریعا حل و فصل گردد.

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

رییس پلیس آبادان در خاتمه ضمن معرفی متهم به دادسرا یادآور شد: پلیس قاطعانه با دارندگان سلاح های غیر مجاز ، عاملان تیراندازی و ناامنی برخورد می کند و هرگز اجازه جولان به این گونه اشخاص نمی دهد./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: