پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > طرح ملی فرشتگان رحمت در خوزستان


کد خبر: ١٥٨٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/01/16-٠٧:٤٣

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از توزیع 15 هزار سبد غذایی بین نیازمندان خوزستانی در طرح ملی فرشتگان رحمت خبر داد.

 

 

آبادان نیوز : خبر خوزستان :مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از توزیع 15 هزار سبد غذایی بین نیازمندان خوزستانی در طرح ملی فرشتگان رحمت خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز :خبر خوزستان :علی خدادادی اظهار کرد: در اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت توسط جمعیت هلال احمر خوزستان در ایام نوروز، تعداد 15 هزار سبد غذایی با ارزش بیش از 15 میلیارد ریال بین نیازمندان شهرها و روستاهای استان توزیع شد.

وی ادامه داد: حوزه معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان با تأسی از سیره امیرالمومنین حضرت علی و ائمه معصومین(ع) در ایام نوروز باستانی، با اهدای سبدهای بهداشتی، غذایی و کالا، به بیش از 15 هزار خانواده معلول، سالمند، زندانی و ازکارافتاده خدمت رسانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه داوطلبان و خیران خوزستانی با همدلی و عشق به همنوع دست همنوعان خود را گرفته و با مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی در طرح ملی فرشتگان رحمت شرکت فعال داشته‌اند، افزود: در اجرای این طرح، 15 هزار سبد غذایی، بهداشتی و کالا با ارزش ریالی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان شامل برنج، روغن، حبوبات، مرغ، ماکارونی، انواع کنسروجات، گوشت، پوشاک، کیف و کفش و مواد شوینده بین نیازمندان شهرها و روستاهای استان توزیع شده است.

خدادادی با اشاره به بهره مندی 71 هزار نفر از سبدهای توزیعی طرح فرشتگان رحمت در نوروز امسال تصریح کرد: در طول سال طرح‌های بشردوستانه ای از قبیل فرشتگان رحمت، همای رحمت و پروژه‌های داوطلبی و حمایتی به مناسبت‌های مختلف توسط خیران و داوطلبان جمعیت هلال احمر انجام می‌گیرد که خیران و نیکوکاران خوزستانی می‌توانند با شرکت در این امور خداپسندانه، هلال احمر را یاری کنند تا در طول سال در راستای رفع نیاز مردم نیازمند، قدم های مؤثر و بلندی برداشته شود.

 

،آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،خبر آبادان ،خوزستان ،خبر آبادان ،اخبار آبادان ،هلال احمر خوزستان ،خوزستان ،خبر خوزستان ،اخبار خوزستان ،آبادان 

 

 

  ,آبادان نیوز ,نیوز آبادان ,خبر آبادان ,اخبار آبادان ,هلال احمر خوزستان ,خوزستان ,خبر خوزستان ,اخبار خوزستان ,آبادان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: