پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > دومین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری آبادان برگزار می‌شود


کد خبر: ٣٠٥٠١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/11/14-١٩:٥١

شهردار آبادان در مراسم رونمایی از پوستر «دومین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری آبادان» از برگزاری این المپیاد در بهمن‌ماه جاری خبر داد

 

«یاسین کاوه پور» در جلسه شورای اسلامی شهر آبادان، هدف از برگزاری این المپیاد را ترویج ورزش و ایجاد تحرک و نشاط بین کارکنان دانست و اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با هدف اینکه همه‌ی همکاران شرایط حضور در مسابقات را داشته باشند، برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه ترویج ورزش میان کارکنان به‌طور حتم موجب شتاب بخشی به انجام وظایف اداری از سوی همکاران می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیران شهرداری به موضوع نشاط، شادابی و سلامت جسمانی کارکنان توجه ویژه‌ای داشته باشند و ورزش کارکنان را جدی بگیرند تا کارکنان امکان حضور موفق در این رقابت‌ها را داشته باشند.
به گفته شهردار، مسابقات در دو بخش آزاد و تیمی برگزار می‌شود که در بخش تیمی، رشته‌های ورزشی گل کوچک، آمادگی جسمانی، پرتاب پنالتی آزاد بسکتبال، پنالتی فوتسال، پرتاب دارت، طناب‌کشی و تنیس روی میز و در بخش آزاد (انفرادی) نیز رشته‌های پرتاب دارت، پنالتی بسکتبال، طناب‌زنی، فوتبال دستی، روپایی و حرکات نمایشی و شطرنج برگزار خواهد شد.
کاوه پور یادآور شد: بانوان شاغل در شهرداری نیز می‌توانند در رشته‌های پرتاب دارت، پنالتی بسکتبال و شطرنج به‌صورت انفرادی با هم رقابت نمایند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان مسابقات، علاوه بر رده‌بندی جداگانه رشته‌های ورزشی، رده‌بندی کلی تیم‌های شرکت‌کننده نیز صورت خواهد گرفت و به برترین‌ها جوایزی اهدا و همچنین گواهینامه‌ی شرکت در المپیاد اعطا می‌گردد.
«حافظ دریس» رییس شورای شهر آبادان نیز با بیان اینکه برای داشتن جامعه سالم باید ورزش را نهادینه کرد، افزود: ورزش کارکنان موجب ارتقای روحیه و افزایش راندمان کاری کارکنان می‌شود و هزینه در ورزش، به‌نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت است.
گفتنی است پوستر دومین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری آبادان توسط «ایمان برغشی» از هنرمندان شاغل در شهرداری طراحی شده است. 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: