پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین های اجتماعی آبادان


کد خبر: ٣٠٣٩٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/11/03-١٦:٤٦

دراین خبر به تشریح آخرین اخبار اجتماعی آبادان می پردازیم.

 

آبادان نیوز _ آخرین های اجتماعی آبادان را اینجا بخوانید.

 

بازداشت پنج سارق ساختمان‌های نیمه کاره در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری پیرامون جزئیات خبر گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری  سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود ماموران کلانتری 13 قدس با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق شدند 5 سارق را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ کشوری تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از محل اختفای سارقان؛ 200 متر کابل برق فشار قوی،2  دستگاه پمپ آب، 2 دستگاه اتو و سشوار صنعتی، 8عدد شیرآلات ساختمانی ازنوع شودر، یک دستگاه باتری خودرو و مقادیر زیادی آهن آلات و ابزار آلات ساختمانی مسروقه کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی در خاتمه از اعتراف متهمان به 14 فقره سرقت منزل و ساختمان نیمه کاره خبر داد و در خاتمه گفت: علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.


خیزش گردوخاک در آبادان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اوایل وقت امروز شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده در سطح استان بودیم.

بررسی نقشه‌های پیش‌یابی امروز نشان می‌دهد که تاثیرات این موج بارشی تا اوایل وقت فردا در سطح خوزستان سبب رگبار  و رعد و برق  در مناطق شمال، شرق و شمال شرق و بارش پراکنده و نقطه‌ای همراه با رعد و برق در بقیه مناطق استان خواهد شد.

محمد سبزه زاری بابیان اینکه بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود، افزود: همچنین طی بعد از ظهر امروز تا اواسط وقت فردا وزش باد‌های متوسط تا نسبتا شدید در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی سبب برخاستن گرد و خاک موقت خواهد شد.

از امروز تا اواخر وقت فردا  شمال خلیج  فارس مواج است و سامانه بارشی بعدی از روز جمعه استان خوزستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ درجه و کمترین دما در این مدت زمانی ۱۷ درجه گزارش شده است./ خبر آبادان

 

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: