پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > سرمربی نفت آبادان: صنعت نفت سومین تیم کم‌هزینه لیگ است


کد خبر: ٣٠٠٩٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/09/27-٢١:٥٥

ویسی: بازیکنان و مسئولان باشگاه لطف داشتند و خواستند تا پایان نیم‌فصل بمانم و من هم قبول کردم.

 

آبادان نیوز _ عبدالله ویسی امروز (دوشنبه شب ۲۷ آذر) در نشست خبری پیش از بازی شمس آذر و صنعت نفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شمس آذر برخلاف بسیاری از تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کنند تیمی است که خیلی زود شخصیت خودش را پیدا کرده و با انرژی و پرتلاش بازی می‌کند و ما کاملاً بر ویژگی‌های شمس آذر واقفیم و می‌دانیم که باید انرژی بیش‌تری در این بازی بگذاریم.

او با بیان این‌که به مردم قزوین به خاطر تیم خوب شمس آذر تبریک می‌گویم، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در این بازی امتیاز خوبی کسب کنیم و جایگاه مناسبی در جدول رده‌بندی به دست بیاوریم؛ مردم آبادان را خوشحال کنیم و برای شروع نیم فصل دوم استرسی نداشته باشیم.

این مربی فوتبال در پاسخ به این سوال که به چه دلیل بعد از استعفا دوباره به صنعت نفت بازگشته، بیان کرد: تا مربی نباشی نمی‌توانی فشاری که روی مربی وجود دارد را درک کنی، در کنفرانس مطبوعاتی گفتم از تیم می‌روم جدی هم گفتم اما بازیکنان و مسئولان باشگاه لطف داشتند و خواستند تا پایان نیم‌فصل بمانم و من هم قبول کردم.

وی ادامه داد: صنعت نفت آبادان هر ساله برای سقوط نکردن می‌جنگد و امسال هم شرایط همانطور است، «استرس» دلیل گل خوردن صنعت نفت آبادان در دقایق ابتدایی بازی‌های خانگی و تعداد بالای بازیکنان اخراجی این تیم است.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: «صنعت نفت» سومین تیم کم‌هزینه لیگ است و با بودجه ۹۰ میلیارد تومانی وارد مسابقات امسال شده، مقصر شرایط فعلی تیم ما هیچ کس نیست به جز عده‌ای که تماشاگران را به سوی حمایت نکردن سوق می‌دهند.

ویسی در پایان اظهار کرد: به شمس آذر و ملوان انزلی به عنوان بهترین‌های لیگ احترام می‌گذاریم و می‌دانیم فردا بازی سختی در پیش خواهیم داشت، با تمام وجود بازی می‌کنیم و فردا صنعت نفت متفاوتی را خواهید دید./ اخبار آبادان

منبع: ایلنا

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: