پست الکترونیک دوشنبه ١٠ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > غبیشاوی: مردم آبادان بیشتر از دیگران غزه را درک می‌کنند


کد خبر: ٢٩٧٦٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/08/05-١١:٠٣

امام جمعه آبادان: مردم شهیدپرور و ولایتمدار آبادان و خرمشهر بیشتر از دیگران می‌توانند مردم مظلوم غزه را درک کنند، چون سختی‌ها را در جریان جنگ تحمیلی با تمام وجود حس کردند.

 

آبادان نیوز _ حجت‌ الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی درمصلی ثامن الائمه علیه السلام با اشاره به سالروز حماسه ذوالفقاری آبادان در نهم آبان سال 1359 اظهار کرد: شرایطی مشابهی که امروز حاکم بر غزه است در سال 1359 بر آبادان حاکم بود و مردم شهیدپرور و ولایتمدار آبادان و خرمشهر بیشتر از دیگران می‌توانند مردم مظلوم غزه را درک کنند، چون سختی‌ها را در جریان جنگ تحمیلی با تمام وجود حس کردند.

امام جمعه آبادان درادامه بیان کرد: تهاجم بعثی‌ها از شرق بهمن شیر و بعد از آن حماسه ذوالفقاری که به دست مردم و مدافعان شهر رقم خورد، باید در ذهن نسل‌های بعدی زنده بماند.

غبیشاوی گفت: اگر عامل ایمان در وجود ملتی باشد هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت را شکست دهد و در حال حاضر صلابت ایمان عاملی است که مردم مظلوم غزه را سر پا نگه داشته است.

وی تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند علی‌رغم همه تلخی‌هایی که می‌بینیم، اما پیروزی‌های زیادی در پیش است.

خطیب جمعه آبادان عنوان کرد: صهیونیست و حامیانش وحشت زده‌اند و روحیه خود را باخته‌اند، اما حماس و مقاومت در اوج اقتدار هستند.

غبیشاوی تاکید کرد: در این شرایط وظیفه ما روشن گری و شرکت در تجمع‌های حمایتی و جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای مردم مظلوم غزه است. این‌ها حداقل‌هایی است که از دست ما به عنوان مسلمان بر می‌آید./ اخبار آبادان

منبع: فارس

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: