پست الکترونیک سه شنبه ١١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > ساخت ۱۳۰ کلاس درس در آبادان با مشارکت خیرین


کد خبر: ٢٩٦٩٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/07/24-١٧:٥٦

همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و خیرین مدرسه ساز به بهره‌برداری رسید.

 

آبادان نیوز ـ محمد سعیدی‌ پور دوشنبه در مراسم افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه "مهر عظام" در کوی ذوالفقاری آبادان اظهار کرد: در یک سال گذشته شاهد تغییر نگرش و رشد ۴۰۰ درصدی در ساخت تعمیر و تجهیز مدارس در شهرستان آبادان بودیم.

وی افزود:امیدواریم با مشارکت خیرین، گروه‌ های جهادی و افرادی که می‌توانند در این خصوص ما را کمک کنند بتوانیم تا مهر سال آینده این مدارس را به بهره‌ برداری برسانیم.

سعیدی‌ پور گفت: تعیمر، تجهیز و نوسازی ۲۶ پروژه آموزشی با ۶۰۰ میلیارد ریال از سال گذشته در آبادان آغاز و بخشی از پروژه ها تحویل و سایر طرح‌ها در حال تکمیل هستند.

وی افزود: در کارگروه توسعه آبادان و خرمشهر از محل اعتبارات شرکت ملی نفت، ساخت ۱۳ واحد آموزشی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که در حال تکمیل طراحی این پروژه‌های هستیم تا در آینده نزدیک شاهد عملیاتی شدن اجرای این واحدهای آموزشی باشیم.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: حدود ۶ درصد واحدهای آموزشی استان در قالب ۳۶۰ مدرسه و یک هزار درس خطرآفرین هستند که در مدت سه تا چهار سال با منابع مالی که از مربوط به مولدسازی اختصاص می یابد و همچنین کمک خیرین و اعتبارات استانی،این تعداد فضای آموزشی استاندارد سازی خواهند شد.

دبیرستان پسرانه ۱۲ کلاسه مهر عظام در زمینی به مساحت ۶ هزارمترمربع و به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان و خیرین مدرسه ساز با اعتباری بالغ بر۱۹۱میلیارد ریال ساخته شده است.

بر اساس این گزارش ۶۵ هزار و ۵۳۲ دانش آموز در ۲۹۰ واحد آموزشی آبادان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مشغول به تحصیل هستند.

منبع:ایرنا

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: