پست الکترونیک سه شنبه ١١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > عبوزاده: رفع مشکلات صنفی و زیرساختی مجتمع تجاری اروند


کد خبر: ٢٩٦٧٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/07/22-١١:٤١

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند از احصاء و مرتفع ساختن مشکلات صنفی کسبه و معضلات زیرساختی مجتمع تجاری اروند در آینده نزدیک خبر داد.

 

آبادان نیوز _ جبار عبودزاده، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد اروند ضمن اشاره به اهمیت مدیر عامل این سازمان مبنی بر همکاری با کسبه مرکز تجاری اروند، اظهار کرد: در راستای بهبود وضعیت کسب و کار، رفاه حال همشهریان و استفاده بهینه از مجتمع تجاری اروند(کنزالمال)، مقرر شد تا بر اساس اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته، ایرادات این مرکز خرید، در آینده نزدیک احصاء و مرتفع شود.

وی با بیان اینکه مجتمع تجاری اروند ( کنزالمال) یکی از برندهای منطقه آزاد اروند در حوزه گردشگری و توسعه کسب و ‌کار است، افزود: این مجتمع سالانه میزبان هزاران مسافر از نقاط مختلف کشور و فرای مرزهای سرزمینی است که همین امر سازمان منطقه آزاد اروند را ملزم می‌سازد تا نسبت به رفع موانع، مشکلات و حواشی احتمالی، اهتمام و ابتکار لازم را به‌عمل آورد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: بر همین اساس و حسب اجرای دستور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان در خصوص رفع ایرادات فنی مجتمع تجاری اروند در سریع‌ترین زمان ممکن، مفاهمه‌ای با پیمانکار در خصوص واگذاری این مرکز خرید صورت گرفته و مباحثی همچون نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مداربسته در جهت ارتقاء امنیت مجتمع با اعتباری بالغ بر مبلغ ۷ میلیارد ریال انجام شده که در چند روز آینده این اقدامات عملیاتی خواهد شد.

عبود‌زاده با اشاره به انتقاد کسبه از مشکلات موجود در سقف این مجتمع، عنوان کرد: متاسفانه، سقف مجتمع با متراژی بالغ بر ۱۲ هزار مترمربع، دارای نقاطی است که در فصل بارندگی آب به درون واحدهای تجاری نفوذ پیدا می‌کند، بر همین اساس و پس از برگزاری سلسله جلساتی با حضور کارشناسان فنی و عمرانی سازمان و اخذ نظرات تخصصی، مقرر شد تا در راستای مرتفع ساختن این معضل، کار مرمت انجام و ایرادات موجود برچیده شود.

وی ادامه داد: باتوجه به فرا رسیدن فصل پاییز و در پیش بودن زمستان، تمامی مسیرهای فاضلاب مجتمع با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریالی، توسط پیمانکار لایروبی شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه منطقه آزاد اروند با اعلام این خبر که انبارهای مجتمع تجاری اروند در آینده نزدیک از طریق تشریفات قانونی و برگزاری مناقصه به پیمانکار واگذار خواهد شد، گفت: علاوه بر مدیریت و انبارداری باید نسبت به ساخت چند انبار جدید نیز اقدام شود؛ همچنین با توجه به حادثه آتش‌سوزی که پیش از این در بخش‌هایی از انبار و غرفه‌ها رخ داده است، بیمه آتش‌سوزی سازه بازار و انبارها با مبلغ حدود ۳ میلیارد ریال در بیمه ایران منعقد شد.

عبودزاده با بیان اینکه با هماهنگی و هم‌فکری سازنده میان سازمان منطقه آزاد و شرکت توسعه در آینده شاهد برطرف شدن مشکلات کنونی خواهیم بود، یادآور شد: این شرکت از سال ۱۳۹۶ تاکنون هیچ افزایش اجاره‌ای در خصوص غرفه‌های این مرکز خرید نداشته و حدود ۶ سال، اجاره بهای واحدهای تجاری این مجتمع ثابت مانده است و افزایش کنونی اجاره طبق نظریه کارشناسان رسمی قوه قضائیه مصوب و تأییدیه مراجع ذیصلاح را نیز اخذ نموده است.

وی در پایان خطاب به غرفه‌داران و کسبه مجتمع تجاری اروند، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود تا کسبه نسبت به عقد قرارداد جدید خود اقدام نموده تا نظر به هزینه‌های جاری بازار از جمله آبونمان تعمیر و نگهداری، آب و برق، موجبات توسعه بیش از پیش این مرکز خرید رقم بخورد./ اخبار منطقه آزاد اروند

منبع: روابط عمومی منطقه آزاد اروند

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: