پست الکترونیک دوشنبه ١٠ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > معاون منطقه آزاد اروند: اجرای طرح مسجد، مدرسه در 20مسجد آبادان


کد خبر: ٢٩٥٧٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/07/10-١٠:٣٧

زرشناس: طرح مسجد، مدرسه در ۲۰مسجد شهرستان آبادان اجرا می شود.

 

آبادان نیوز _ پیش از ظهر یکشنبه 9مهرماه و در آستانه فرارسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) جلسه پیگیری و اجرای طرح مسجد، مدرسه با همراهی و هماهنگی  آموزش و پرورش، دفتر امام جمعه، حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان و معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی زرشناس درتوضیح این جلسه ضمن بیان اینکه حمایت از طرح مذکور برعهده سازمان منطقه آزاد اروند خواهد بود، اظهار داشت: در مرحله نخست اجرای این طرح، ۲۰ مسجد از مساجد فعال با مدارس حومه خود ارتباط برقرار خواهند کرد و زمینه حضور دانش آموزان در مساجد را مهیا می کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند مدرسه و مسجد را دو عنصر مهم در رشد و تعالی دانش آموزان دانست و افزود: پس از اجرای این طرح دانش آموزان در ساعت های اقامه نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء در مساجد حضور پیدا می کنند و همچنین در همین راستا عضوی از پایگاه بسیج آن مسجد می شوند.

زرشناس درخصوص تأمین اعتبار طرح مسجد، مدرسه؛ خاطرنشان کرد: اعتبار ویژه ای برای این طرح و اجرای آن در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی و اردو های تخصصی در نظر گرفته خواهد شد.

این مقام مسئول بابیان اینکه طرح مسجد، مدرسه بستر مناسبی را برای ارتباط معنوی هرچه بیشتر دانش آموزان با این مکان مذهبی فراهم می کند، اذعان داشت: امام جماعت هر مسجد بعنوان مسئول و محور این کار ایفای نقش خواهد کرد و مدیران مدارس زمینه ساز حضور امام جماعت و واحد فرهنگی مسجد مربوطه در مدرسه خواهند شد.

معاون فرهنگی منطقه آزاد اروند دانش آموزان را آینده سازان و سرمایه های گران بهای انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: در مرحله بعد تلاش خواهیم کرد منزل هم بخشی از این طرح شود وخانواده ها نیز فرزندان خود را همراهی کنند./ اخبار آبادان

منبع: روابط عمومی منطقه آزاد اروند

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: