پست الکترونیک دوشنبه ١٠ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > خطیب جمعه آبادان: لزوم مقابله با بیکاری


کد خبر: ٢٩٥٥٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/07/08-١٠:٥٩

حجت‌الاسلام غبیشاوی تاکید کرد؛

خطیب جمعه آبادان: لزوم مقابله با بیکاری

حجت‌الاسلام غبیشاوی: جبهه امروز ما مقابله با بیکاری و تورم است.

 

آبادان نیوز _ امام جمعه آبادان در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: ساماندهی کارکنان دولت و حذف شرکت های تامین انسانی واسطه گامی موثر در عدالت بخشی در موضوع استخدام است و با توجه به ظرفیت بالای موجود در کشور لازم است به سرعت اقدام جهادی انجام شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی باتاکید بر اینکه جبهه امروز ما مقابله با بیکاری و تورم است از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام خواست با اقدامی جهادی و با در نظر گرفتن همه جوانب در این خصوص تصمیم گیری نهایی کنند.

خطیب جمعه آبادان از اخراج یک هزار و ۵۰۰نفری کارگران پالایشگاه آبادان گلایه کرد و از وزیر نفت خواست هر چه سریع تر با تزریق اعتبار بخش دوم فاز 2 پالایشگاه راه اندازی شود و مشکل بیکاری این افراد برطرف شود.

حجت‌الاسلام غبیشاوی همچنین با تبریک هفته وحدت یکی از مهم‌ترین نیازهای جوامع امروزی برای کاهش مشکلات موجود، توجه به اخلاق نیکوی و سیرت پیامبر اکرم و الگوبرداری از این حضرت دانست و گفت: این موضوع منافع دشمن را به خطر می اندازد و دلیل حیله های مختلف آن ها بر علیه مسمانان نیز همین موضوع است.

رییس شورای فرهنگی تشیع انگلیسی و داعش را از جمله حیله های دشمن برای تفرقه افکنی میان مسلمانان خواند و لزوم بیشتر بصیرت پیروان دین اسلام  و توجه به برنامه های فرهنگی برای ناکامی دشمن تاکید کرد.

امام جمعه آبادان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان هم پیروزی ایران و شکستن قوای دشمن با وجود حمایت های همه جانبه از او را چیزی شبیه اعجاز خواند و تاکید کرد چون ایران بر حق بود و جبهه حق با خداست پیروزی از آن این کشور شد./ اخبار آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: