پست الکترونیک دوشنبه ١٠ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > دستگیری سارقین خشن در آبادان


کد خبر: ٢٩٥٣٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/07/07-١١:١٧

۲سارق به عنف موبایل در آبادان دستگیر شدند.

 

آبادان نیوز _ رییس پلیس شهرستان آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره موبایل قاپی با شیوه تهدید با سلاح سرد در نقاط مختلف شهرستان شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ کیومرث کشوری افزود: در این راستاماموران پلیس آگاهی شهرستان آبادان بلافاصله با دریافت اظهارات شکات و تحقیقات فنی پلیسی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای و سابقه دار شدند.

فرمانده انتظامی آبادان بیان کرد: ماموران همچنین با اقدامات  فنی و اطلاعاتی محل اختفای دو متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی ، طی عملیاتی ضربتی هر دو سارق را دستگیر کردند در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه سارقان چند دستگاه گوشی مسروقه کشف گردید که باهماهنگی قضایی تعدادی به مالباختگان تحویل داده شد.

سرهنگ کشوری اظهار کرد: متهمان پس از دلالت به پلیس آگاهی به چند فقره سرقت موبایل به عنف و عادی در سطح شهرستان آبادان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی درپایان سخنان خود ضمن توصیه به شهروندان در خصوص افزایش هوشیاری در معابر گفت: مجرمین به دادسرا معرفی شده و با صدور قرار قانونی جهت گذراندن محکومیت کیفری روانه زندان شدند./ اخبار آبادان

منبع: رکنا

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: