پست الکترونیک دوشنبه ١٠ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > لزوم حل مشکلات شرب آبادان


کد خبر: ٢٩٥٢٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/07/06-١١:٢٤

استاندار خوزستان تاکید کرد؛

لزوم حل مشکلات شرب آبادان

استاندار خوزستان بر لزوم حل مشکلات شرب آبادان تاکید کرد.

 

آبادان نیوز _ علی اکبر حسینی محراب درنشست شورای اداری شهرستان آبادان گفت: امروز در زمینه‌های مختلف شیلات، آب و برق، مسکن، راه، کشاورزی، آموزش و پرورش و علوم پزشکی و سایر بخش‌ها بحث و گفتگو شد.

استاندار خوزستان افزود: دولت سیزدهم مصوبات زیادی برای جبران عقب ماندگی، پیشرفت و توسعه آبادان و خرمشهر داشته است تا مردم این ۲ شهرستان به نقش و حقی که در انقلاب اسلامی و جنگ داشتند، برسند.

حسینی محراب از کمبود آب در روستا‌ها و بالا بودن‌ای سی آب بعنوان یکی از مشکلات شهرستان آبادان یاد کرد و گفت:این شهرستان از آب غدیر بهره خوبی می‌برد، در واقع این آب از سد دز  به این منطقه منتقل می‌شود و با ۶۵ هزار متر مکعب آب بهمن شیر که‌ای سی بالایی دارد ترکیب می‌شود و آب شرب شهری را شهرستان  تشکیل می‌دهد.

عالی‌ترین مقام دولت در خوزستان همچنین گفت: باید اقداماتی انجام شد تا  آب شرب شهری با همان‌ای سی آب دز به شهروندان عرضه شود. برای این کار دو طرح یکی انتقال لوله‌ای به طول حدود ۴۵ کیلومتر و دیگری احداث آب شیرین کن جدید ارائه شد.

حسینی محراب به سد پایین دست بهمن شیر نیزاشاره کرد و گفت: این طرح به دلایلی حدود دو سال متوقف شد وبزودی ادامه این طرح آغاز خواهد شد./ اخبار آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: