پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > ساخت بیمارستان 500 تختخوابی در منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر )


کد خبر: ٥١٨٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/06/14-١٠:٣٩

توافق اولیه با سرمایه‌گذار آلمانی برای ساخت بیمارستان 500 تختخوابی در منطقه جنوب غرب خوزستان خبر داد.

 

 

 

 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از توافق اولیه با سرمایه‌گذار آلمانی برای ساخت بیمارستان‌ 500 تختخوابی در منطقه جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آبادان نیوز دکتر علیرضا آموزنده آبادان اظهار داشت: اوایل خردادماه سالجاری اولین جلسه با گروه سرمایه‌گذار آلمانی که آمادگی خود را برای مشارکت در ساخت و تجهیز بیمارستان‌ های مجموعه دانشکده علوم پزشکی اعلام کرده بود، برگزارشد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته دومین جلسه با این گروه آلمانی با حضور مشاور راهبردی سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون درمان و مدیر حوزه ریاست، بعدازظهر امروز در محل دفتر ریاست این دانشکده برگزار شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: در این جلسه در خصوص شیوه همکاری، تخمین هزینه تمام شده به ازای هر تخت و پیش بینی اعتبارات لازم و همچنین تعیین زمین مناسب توافق اولیه انجام شد.

گفتنی است محل پیشنهادی این بیمارستان 500 تختخوابی حدفاصل بین شهرهای آبادان و خرمشهر است که پیش از این سازمان منطقه آزاد اروند به مساحت 40 هکتار در منطقه دیری فارم برای ساخت شهرک دانشگاهی به این دانشکده واگذار کرده است. 

 

 

 

دکتر علیرضا آموزنده،اخبار آبادان ،خبر آبادان ،آبادان نیوز  ،دانشکده پزشکی آبادان ،منطقه آزاد اروند 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: