پست الکترونیک يکشنبه ٠٩ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > تساوی نفت آبادان مقابل شمس آذر قزوین


کد خبر: ٣٠٠٩٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/09/28-١٨:٠٢

تساوی صنعت نفت آبادان و شمس آذر قزوین با تساوی به پایان رسید.

 

آبادان نیوزدرچارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، عصر امروز (سه شنبه 28 آذرماه) دو تیم شمس آذر قزوین و صنعت نفت آبادان به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار که به میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان و با حضور پرشور هواداران قزوینی همراه بود، شاگردان سعید دقیقی علیرغم ارائه بازی هجومی، نتوانستند از سد آبادانی ها عبور کنند.

این دیدار در پایان ۹٠ دقیقه، با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

شمس آذر با این یک امتیاز، ۱۷ امتیازی شد و در جایگاه نهم جدول باقی ماند.

مصاحبه سرمربی نفت آبادان

عبدالله ویسی درنشست خبری پس از تساوی بدون گل شاگردان مقابل تیم شمس آذر اظهار داشت: یک بازی بسیار خوب، پرتنش و کاملاً تاکتیکی از سوی هر دو تیم ارائه شد. ما می‌دانستیم که راه گلزنی شمس آذر چگونه است و تمام راه‌ها را بستیم. آنها به کار تاکتیکی خودشان اصرار داشتند و ما نیز مقابل‌شان استقامت کردیم و حتی موقعیت گل هم داشتیم و می‌توانستیم روی ضدحملات بهتر کار کنیم که نشد، ولی در مجموع بازی زیبایی بود که مساوی شد. ما می‌دانستیم که این یک امتیاز می‌تواند صنعت نفت را دو رتبه در جدول بالا ببرد و بعد از مدت‌ها که 10 امتیازی بودیم، یک تکانی به خودمان بدهیم و بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند. این تک امتیاز بعدها به درد ما خواهد خورد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: چیزی که می‌خواهیم، ماندن در جدول است. اگر به هر طریقی بازی‌های لیگ تعطیل شود، در جدول هستیم. برای‌مان قابل پیش‌بینی بود که در این مکان از جدول باشیم. این تک امتیاز دیدار امروز می‌تواند در آینده بسیار به ما کمک کند و از کسب آن راضی هستم. شمس آذر تیم بسیار قدرتمندی است و توانسته بردهای خوبی داشته باشد و امروز پا به پای آن جنگیدیم.

ویسی درباره متوقف کردن خط حمله تیم شمس آذر که در همه دیدارهای خانگی‌اش در فصل جاری گلزنی کرده بود و امروز ناکام ماند، گفت: خیلی تمرین کرده بودیم، چون این تیم از کناره‌ها حمله می‌کند و بازیکنان سرزن و ارسال‌کننده خوبی دارد که همه را پوشش دادیم. امروز واقعاً بابرنامه بودیم و توانستیم با دوندگی بچه‌ها، خیلی از چیزها را جبران کنیم و امیدوار به آینده باشیم.

سرمربی نفت آبادان درباره دو دیدار آینده این تیم تصریح کرد: یک بازی خانگی با ذوب‌آهن و دیدار خارج از خانه با تراکتور داریم که هر دو قدرتمند هستند و باید برنامه‌ریزی کنیم که از آنها نیز امتیاز بگیریم و نیم‌فصل را خوب به پایان برسانیم و جایگاه مناسبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که بعد از نیم‌فصل در صنعت نفت خواهد ماند یا نه، اظهار داشت: معلوم نیست، من حرف‌هایم را زده‌ام، اما هنوز چیزی معلوم نیست.

ویسی درپایان درباره سفر زودهنگام تیمش به قزوین که به نظر می‌رسید برای فرار از جو آبادان بوده است، گفت: منظور ما نبود که از فضای آبادان دور باشیم. آنجا کسی در تمرینات به ما آزار نمی‌رساند و اذیت نمی‌کند. اگر یکشنبه شب می‌آمدیم، پرواز دیگری نبود و صبح دوشنبه پس از حضور در تهران، باید با اتوبوس به سمت قزوین می‌آمدیم که در واقع استراحت شب را از دست می‌دادیم. به همین دلیل چند روز زودتر آمدیم و اصلاً منظوری از این بابت نداشتیم./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه خبری آبادان خبر اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: