پست الکترونیک يکشنبه ٠٩ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > گسترش آسایش عموم در سایه طرح ارتقاء امنيت اجتماعي توسط پلیس آبادان


کد خبر: ٢٩٧٧١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/08/09-١٩:٢٨

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي بیش از 150 دستگاه وسائط نقلیه متخلف در این شهرستان توقیف شد.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با مشارکت يگان‌هاي انتظامي و با هماهنگی مرجع قضائی در محل‌هاي پر تردد، جاده‌های مواصلاتی،ميادين شهر بویژه اطراف مدارس و دانشگاه‌ها با هدف ارتقاء نظم و امنيت ،آسايش و آرامش مردم با محوريت جمع‌آوری معتادان متجاهر، توقیف خودروهاي متخلف، فاقد پلاک و پلاک مخدوش، و موتورسيکلت‌هاي فاقد مدارک و برخورد با مزاحمین به امنيت و آسايش مردم از 5 آبان به مرحله اجراء در آمد.

وي افزود: در اين طرح 14 دستگاه خودروی متخلف (شوتی، پلاک مخدوش، آلودگی صوتی و...) و 139 دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و همچنین آنهایی که در حال اجرای حرکات پر خطر و نمایشی بودند توقیف و برخورد قانونی صورت گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازه زمانی اجرای طرح، پلیس موفق به شناسایی و دستگیری 4 نفر مالخر، کشف یک کیلو انواع مواد مخدر، جمع آوری 12 نفر معتاد متجاهر شده و در این مدت 5 قبضه انواع سلاح غیرمجاز کشف و 3نفر از اراذل و اوباش در سطح شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان آبادان در پايان ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس در اجراي طرح‌هاي مختلف انتظامي، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرايم و ناهنجاري اجتماعي، از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع تا در کمترين زمان ممکن نسبت به به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: