پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > اجرای رزمایش مواسات و پویش همدلی در آبادان


کد خبر: ١٣٩٣٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/02/26-١٥:٥٠

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه طرح رزمایش مواسات و پویش همدلی ابتکار مقام معظم رهبری است گفت: اکنون مرحله سوم این رزمایش همزمان با سراسر کشور بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری در آبادان در حال انجام است.

 

آبادان نیوز : فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه طرح رزمایش مواسات و پویش همدلی ابتکار مقام معظم رهبری است گفت: اکنون مرحله سوم این رزمایش همزمان با سراسر کشور بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری در آبادان در حال انجام است. 

به گزارش آبادان خبر ،سید زین‌العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان  دیروز در حاشیه اجرای رزمایش مواسات و پویش همدلی (کمک‌های مومنانه به نیازمندان) که در مصلای نماز جمعه آبادان برگزار شد، ضمن تسلیت به‌مناسبت ایام سوگواری حضرت امیرالمومنین علی (ع)  گفت: از طریق مصلی نماز جمعه آبادان کمک‌هایی که بر مبنای طرح رزمایش مواسات و پویش همدلی که توسط مقام معظم رهبری نهادینه شد جمع‌آوری و به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری ویروس کرونا توزیع و اهدا می‌شود.

او ضمن تقدیر از امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان افزود: جا دارد از زحمات نیروهای بسیج، دفتر نهاد امامت جمعه، همه دست‌اندرکاران این امر مهم و خداپسندانه و همه کسانی که باعث جمع‌آوری و توزیع شدند تقدیر و تشکر کنم.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه اکنون در مرحله سوم این طرح قرار داریم تصریح کرد: این طرح باعث شد تا در سطح شهرستان آبادان چنین اقداماتی را برای نیازمندان انجام دهیم؛ با توجه به وضعیت بیماری کرونا متاسفانه بعضی از مردم ما در خصوص معشیتشان دچار مشکل شدند این نیز ایجاب می‌کرد تا از طریقی تحت حمایت قرار گیرند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادن،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: