پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > تولید روغن موتور ایرانول پس از ۳۵ سال در آبادان آغاز شد


کد خبر: ٤٢٩٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/03/04-٠٩:١٧

تولید روغن موتور خودرو و صنایع ایرانول پس از ۳۵ سال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان طی مراسمی آغاز شد.

 







آبادان نیوز: مهندس عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: با توجه به تعطیلی تولید روغن موتور در آبادان به دلیل جنگ تحمیلی در سال 1359 و تخریب آن ، از سال گذشته برنامه بازسازی پالایشگاه ، بلندینگ روغن و پرکنی آغاز و  امروز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر فاز اول افتتاح و انشاالله فاز دوم را نیز بتوانیم در سالروز شکست حصر آبادان (5 مهر) به بهره برداری برسانیم.

به گزارش آبادان نیوز:به نقل از تسنیم،وی با بیان اینکه پس از 35 سال تولید را در پالایشگاه روغن سازی آبادان شروع کردیم، افزود: با بازسازی کامل پالایشگاه آبادان و سایت بریم انواع روانکار صنعتی، دریایی و روغن های موتوری ، بنزینی و دیزلی تولید می شود .

عیسی اسحاقی جلوگیری از خام فروشی و ارزش افزوده، پایگاه مناسب برای صادرات و داشتن انبار مناسب برای محصولات و کاهش قیمت تمام شده محصولات به دلیل منطقه آزاد بودن را از مهمترین مزایای این کار دانست.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: سال 94  علیرغم  رکود، در تولید محصولات پالایشگاهی و مقدار فروش رکورد را شکستیم و سال 95 ، سال به ثمر نشستن طرح ها و برنامه های این شرکت است.

وی گفت: پس از تولید و عرضه نخستین روغن موتور با پایه گیاهی تترا ، تولید روغن موتور ایرانول در آبادان در سال جاری، بهره برداری از انبار 18 هزار تنی محصولات و ملزومات ایرانول، بهره برداری پایانه مخازن 25 هزار تنی بندر امام، نصب فیلترهای اسلک وکس و استقلال برق و یوتیلیتی پالایشگاه های تهران و آبادان از دیگر طرح های با سوددهی بالای این شرکت است که در سال جاری به بهر ه برداری می رسد .


 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: