پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > استاندار خوزستان: طرح نهضت مسکن تا پایان شهریور تعیین‌ تکلیف شود


کد خبر: ٢٩٠٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/05/04-١٤:٤٣

حسینی محراب بر تعیین تکلیف طرح نهضت مسکن تا پایان شهریور در خوزستان تاکید کرد.

 

آبادان نیوزاستاندار استان خوزستان درنشست شورای مسکن خوزستان که امروز، ۴ مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های مسئول، برای یک‌ بار بنگاه‌های مشاوران املاک که غیر قانونی هستند را تعطیل کنند و در این زمینه یک همیت و وحدت رویه ایجاد شود.

علی اکبر حسینی محراب افزود: بسیاری از گرانی‌های زمین مربوط به همین مشاوران املاکی است که غیرقانونی هستند و براساس قوانین عمل نمی‌کنند.

استاندار خوزستان گفت: اتحادیه مشاوران املاک در اهواز و دیگر شهرستان‌های استان باید یک سقف برای تعداد مشاوران املاک در نظر بگیرد و البته پروانه جدید نیز صادر کنند تا با مشکل مواجه نشویم اما باید تعداد مشاوران املاک براساس نیاز مشخص شود.

طرح نهضت ملی مسکن تا پایان شهریور تعیین‌تکلیف شود

حسینی محراب عنوان کرد: باید جریان فعالیت مشاوران املاک در استان خوزستان مثل پایتخت با جدیت ساماندهی شود. این اقدام تاکنون خوب بوده است اما هنوز راضی‌کننده نیست.

او بااشاره به بحث تامین زمین برای احداث پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی باید اقداماتی انجام دهد تا در پایان شهریورماه کل تعهدات استان در بحث ساخت کل ۲۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف و زمین مورد نیاز این تعداد واحد تامین شود.

لزوم ورود ادارات به طرح ملی نهضت مسکن

عالی‌ترین مقام دولت در خوزستان بااشاره به تعاونی‌های شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات افزود: در همه شهرهای استان خوزستان باید تعاونی‌های ادارات و همه بخش‌های دولتی و خصولتی در جهت نهضت ملی مسکن فعالیت کنند و برای کارمندان خود مسکن بسازند./ اخبار خوزستان

منبع: ایسنا

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: